sobota, 29 grudnia 2012

Fioletowo imieninowo

Szukałam w swoich papierach czegoś na kartkę imieninową i tak się złożyło, że pasujące mi odcienie były wszystkie w kropki. Pomimo tego, że każdy od innego producenta - Rapakivi, 7 Dots Studio i Galeria Papieru - to mam nadzieję, że się te wszystkie kropki ze sobą nie "gryzą" na jednej bazie ;) Kwiatek zrobiony troszkę na kształt tych róż vintage wg kursu Klaudii, jednak swoje płatki wycinałam nożyczkami i nie zastosowałam zgniatania.  

This name day card I've made for CASE Study Challenge #122 . I've used three type of paper from three different collections and producers (Rapakivi, 7 Dots Studio and Galeria Papieru) , but as you can see all of them are with dots :) Tutorial for big flower you can find on Klaudia blog; my flower was made in a little bit different way, but I think still is ok :)



Inspiration card from CASE Study:



Klaudii dziękuję za wycinankowe listkowe wywijasy :)

Dziękuję za tak wiele miłych słów pod poprzednim postem!
Zaskoczona jestem, że takie maleństwa zebrały tak pozytywne opinie :*

8 komentarzy:

Peninia pisze...

Cudowna!Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Grochy w tych kolorach wyglądają świetnie! I kwiatek cudowny i piękne Twoje pismo ;)

Maggie pisze...

heeee super jest :)

caro78-Pysia pisze...

Śliczna jest :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna! :))

Karmeleiro pisze...

Wspaniałe postarzenia! Miło mi, że dołączasz do mojej zabawy kolorystycznej, na pewno stworzysz prawdziwe cacuszka!

Maureen pisze...

so many pretty details! Love the colours :) Thanks for playing with us over on CASE Study :)

Andrea Ewen pisze...

How beautiful! Love the delicate sponging and those wonderful paper flowers! Thanks for playing along with us at CASE Study!