czwartek, 3 maja 2012

Wiosennie na ślub

Dzisiejsza kartka ślubna w nieco innych kolorach, ale jak wyzwanie, to wyzwanie. Żółty kolor lubię, ale absolutnie nie na sobie, tylko w wiosennych kwiatach, więc tym bardziej postanowiłam spróbować. MagdaM zaproponowała w Diabelskim Młynie kolorystyczne wyzwanie wg palety biały-żółty-zielony. U mnie żółte kwiatki papierowe z Herbatki dla dwojga z GP, śliczne kwiatki szydełkowe od ani.mani.






Dziekuję za odwiedziny:) Pozdrowienia dla wszystkich wypoczywających:) Słońca i odpoczynku!

11 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna kartka! Kwiaty cudne, szczególnie ten duży - miodzio :)

Caro-ART pisze...

Przecudna kartka :)

vvia pisze...

pięknie i optymistycznie:) a kwiaty cudne, zwłaszcza ten duży

Maggie pisze...

ooo wyszło ślicznie widzę wycinanki się przydają :D

Aka pisze...

Magg bez wycinanek Twoich, to nic bym nie zdziałała ;)

Ludkasz pisze...

Bardzo wiosenna kartka:)

noomiy pisze...

przyznaję, że takiego ślubu to nie widziałam dawno (chodzi o kolory), ale podoba się mi! :)

Anonimowy pisze...

Zielono biało żółta kartka ślubna cudna! Przymierzam się do kartki ślubnej dla moich przyjaciół i już jestem pewna, że będzie kolorowa:-). Twoja wymiata:-) Pozdrawiam.

Chasia pisze...

Naprawdę niesamowita kartka ślubna! I te kolory na niej takie nietypowe - ale to w niej najbardziej zachwyca.
Pozdrawiam!

Sylwia-eR pisze...

Super praca- a kwiatuszki wspaniałe:)

Boei pisze...

Cudna! Super klimat i piękna kwiatowa kompozycja;)