piątek, 5 lipca 2013

300. post czyli małe candy od Aka

Dzisiaj będzie liczbowo:) 
Jeśli ma być powód do rozdawajki - 
to świętuję 44444 wyświetlenia, 300. post, ponad 190 obserwatorów.
Mniej więcej rok temu liczby były znacznie mniejsze ;)



Wiele fantastycznych rzeczy się podziało od tamtej pory w tym moim blogowo-scrapowym życiu, więc chcę się z Wami podzielić tą radością. Do rozdania mam drobne upominki - takie, które często wykorzystuję w swoich pracach czyli koronki, kamee i zawieszki. 
Zasady? takie jak zwykle - czyli poprzez Inlinkza podajecie link do swojego bloga,
 umieszczacie poniższy banerek u siebie w poście lub na pasku bocznym. 
Miło mi będzie, jeśli nowe osoby pozostaną na dłużej i dołączą do grona Obserwatorów :)
Czas trwania zapisów - do 25 lipca do północy,
wyniki losowania ogłoszę dzień później, w moje imieniny.


A to zbliżenie na drobiazgi:
Zapraszam i pozdrawiam :)





92 komentarze:

anias pisze...

No Kochana! Ktoś musi być pierwszy!
Gratuluję! takich okazałych liczb!
I już teraz śpiewam (nam :))Sto Lat!

Karmeleiro pisze...

A to ja również się dołączę, wspaniałe liczby, ale co się dziwić :))

Peninia / Gosia pisze...

Gratuluję! Uściski:)

ewinka Nowa pisze...

Nie dziwią mnie te wyniki:-)Masz wspaniałą wyobraźnię i tworzysz cudne rzeczy :-) Zapraszam na moje candy tagowo-przydasiowe :-)))

vairatka pisze...

Pięknie! ponad 200 postów przez rok!!! Brawo :) szalejesz, ale to dobrze, bo cudeńka robisz i oby ich więcej :)

Shraddha pisze...

obok candy u Ciebie nie mogę przejść obojętnie :)
gratuluję ogromnie ładnych liczb :)

:*

Chasia pisze...

Kochana, idziesz jak burza przez świat blogowy! trzymaj tak dalej :)

Asia3city pisze...

Gratuluję wyników, przy takiej twórczości nic dziwnego że tyle tu zglądaczy :)

jola_zola pisze...

imponujące liczby :)
szczerze gratuluję, a po cukiereczki po cichutku się zapisuję :)

Wyplatanki pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję ;) banerek na blogu
http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

hania739 pisze...

Wow, ale cudna. Jak fanie było wygrać, były to prezent na moje imieniny :)) Banerek w pasku bocznym, pozdrawiam

Kasia Udalska pisze...

Wow, dostałam ślinotoku, widząc te cuda ;-)) Liczby imponujące, ale przecież nie ma się co dziwić, że tyle osób tu zagląda i podziwia Twoje prace :) Życzę powodzenia w dalszym scrapowaniu i blogowaniu :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

To ja też, ja też :D

ROMA pisze...

Chętnie dołączę! Obserwuję od dawna, podglądam, inspiruję się. Dalszego satysfakcjonującego blogowania życzę.

Ludkasz pisze...

Gratuluję Ci takich ładnych okrągłych liczb:)Ustawiam się w kolejce z wieeeeeeeeeeelką nadzieją, bo cukiereczki bardzo w moim typie;) Pozdrawiam:)

Elwira-k pisze...

Jeszcze nigdy nie oprawiałam/nie pracowałam z kameą, miło byłoby spróbować :) Trzymam więc za siebie kciuki!
A wyników gratuluję mocno i serdecznie!

Scieq pisze...

Gratulacje! Ustawiam sie w kolejce:)

Olka pisze...

Życzę dalszych scrapowych, i nie tylko, sukcesów :)

Barbara pisze...

Gratuluję wszystkich liczb :) Staję w kolejce...piękne candy zorganizowałaś :)

AnioleQ7 pisze...

Gratuluję :) Staję w kolejce może się uda :)

agea pisze...

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów blogowych:)
dołączyłam do kolejki

Szydełkiem w oko :) pisze...

z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostaję na dłużej :)

Terenia pisze...

Gratulacje !!!
Piękne rzeczy robisz, to i dużo ludzi Cię odwiedza i Twoje prace podziwia.
Fantastyczny prezent przygotowałaś, taki w sam raz dla mnie - pourodzinowy :):)
Pozdrawiam serdecznie i słonecznie !!!

raeszka pisze...

Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

Zapisałam się z nadzieją na szczęście w losowaniu :).

Kaja Ciachbook pisze...

gratulacje :) ja również ustawiam się w kolejce.

el pisze...

rzeczywiście dużo zaszło od tej pory , a cudeńka przygotowałaś na tą okazję

Kabis pisze...

Cudne drobiazgi! z radością dołączam do zabawy:)

Unknown pisze...

Jakie piękne te dodatki. A liczby na blogu - imponujące. gratuluję :)

edytta-p pisze...

Ustawiam się w kolejce po te cudne słodkości, ale jednocześnie zapraszam do siebie na candy :)

pomieszane-poplątane pisze...

Gratuluję tak wspaniałych statystyk i wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)
Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

Unknown pisze...

przyjmij już dziś najlepsze życzenia imieninowe :))
świetne candy, info o nim umieściłam w zakładce 'candy'. pozdrawiam!!

malażabka pisze...

Świetne candy :) Prace również zostaję tu na dłużej:) I najlepsze życzenia przesyłam :)

mProjekt pisze...

I ja chętnie dołączę do zabawy:)

wiola_c pisze...

Gratuluję świetnych wyników w blogowaniu i pięknych prac w tworzeniu.
Z przyjemnością będę zaglądać do Ciebie. :)

Sabka pisze...

Gratuluję imponujących liczb ! Jestem na diecie, ale z przyjemnością ustawiam się po takie "cukierasy" .

http://sabinkawoj.blogspot.com/

Latam bo lubię pisze...

śliczne cukieraski,przyłączam się się zabawy.Pozdrawiam

mirosek pisze...

Imponujące te wyniki :)
Pozdrawiam :)

bozenawdaniec. pisze...

Ilość wyrażona cyframi, jest powalająca, zwłaszcza dla mnie, początkującej blogerki. Moje gratulacje i powodzenia, z przyjemnością zapisuję się po takie rarytasy i jeśli pozwolisz to zostanę na dłużej. Pozdrawiam :)

scrapweg pisze...

Moje gratulacje! Przyznam, że na Twoim blogu jestem od kilku dni i dawkuję sobie te papierowe cuda każdego dnia:) wkrótce zblizam sie do 1szego posta:)) a tymczasem zapisuję do candy:D

beatka2041 pisze...

Również dołączam :)

Polymerclay Ada pisze...

Zgłaszam się.
Baner modelina-to-moje-zycie.blogspot.com

Unknown pisze...

Witam jestem u Ciebie po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni :)
Moje gratulacje!!!!!!!
Również zgłaszam się do candy

Wanda pisze...

Witam ja także jestem u Ciebie pierwszy raz widziałam Twoją kartkę z kameą na wyzwanie fantastyczna:) z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po słodkości i zapraszam do siebie:)pozdrawiam

miesz-Anka pisze...

Nie wiem jak to się stało, że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga ;) piękne rzeczy tworzysz.
Pozdrawiam moją imienniczkę ;o)

Margo pisze...

Zgłaszam się i ja . Margo- Banerek na http://czarymargo.blogspot.com/

Hasu pisze...

Zgłaszam się :)
Banner: http://dodatek-na-twittera.blogspot.com/

Nitkowy Świat pisze...

77 niczym dwie siekierki liczę że szczęście mi one przyniosą bo kamee mi sie zawsze marzyły ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

Unknown pisze...

zgłaszam się.
Banerek na http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

Pozdrawiam

Unknown pisze...

Jakie cuda! ;) Zgłaszam się!
Obserwuje Łucka,
banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

Ania S pisze...

Ja również gratuluję! Banerek już jest. Zapraszam do mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/
Pozdrawiam

Kartkownia pisze...

Nie wiem czy ja kiedykolwiek doczekam się takich liczb! I tylu odwiedzających... Gratuluję i podziwiam :)

BasiaW pisze...

Gratuluję, podziwiam, zostaję, zapraszam:
5porroku.blogspot.com

Madeleine pisze...

Zapisuję się - koronki są śliczne :)

Koszmarek pisze...

26 imieniny.
Witaj moja imienniczko :)
Może ta data przyniesie mi szczęście

Unknown pisze...

zgłaszam się i ja:)
Pozdrawiam:)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Witam serdecznie, najpierw przywitam się z Tobą serdecznie goszcząc na Twoim przepięknym blogu. CANDY to fantastyczna zabawa ale i możliwość powiększenia warsztatu - dla mnie jest to szansa na to aby wzbogacić się o tak piękne rzeczy. Niestety nie mogę sobie pozwolić na zakupy...z różnych przyczyn, więc...może los u Ciebie stanie mi się łaskawy i się uśmiechnie spełniając moje marzenia o tych CUKIERASKACH. Banerek na blogu, obserwuje i...zapraszam na mojego bloga.Może znajdziesz coś dla siebie.Pozdrawiam:))

Dżej nej pisze...

Gratuluję tylu postów! Piękne tworzysz pracę, które podziwiam od dawna :)

dwdwq pisze...

Zgłaszam się ! :D Banner już dodaje :)

Kakaź pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ale śliczne drobiazgi mmmm :D Fajnie tu u Ciebie.Pozdrawiam

Malinowo pisze...

I ja wezmę udział w tej zabawie! :-)
Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i bardzo chętnie zostanę tu na dłużej.
Mój warsztat jest jeszcze bardzo maleńki, dlatego naprawdę marzę o prezentowanych przez Ciebie cukiereczkach. Już nawet wiem jak bym je wykorzystała ;-)

Pozdrawiam!
I gratuluję tych pięknych numerków, chciałabym się rozwinąć tak jak Ty, ponieważ dopiero zaczęłam moje scrapowanie i bloggowanie. :-)

Renikaa pisze...

Witam

Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Gratuluje wyników i precyzji w wychwyceniu takich liczb ;)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Witaj, z przyjemnością ustawię się w kolejce po tak wspaniałe cukiereczki. Gratuluję tak okrągłych liczb :) pozdrawiam Jadzia

Kakaź pisze...

Gratuluję liczb i przyłączam się do zabawy! :)
natala-nata.blogspot.com

Bea pisze...

Jejku ... Aniu, Twoje cukierasy to marzenie !!! W tej gigantycznej kolejce się grzecznie ustawiam i na cud czekam :) hi hi
Cieplutko pozdrawiam !

zancia pisze...

gratuluje liczb ;))) i ustawiam sie w kolejce po te cudownosci ;)

Karteluszki Reni pisze...

I ja się przyłączę. może uśmiechnie się szczęście. Pozdrawiam
http://karteluszki-reni.blogspot.com/

Sylwia-eR pisze...

Gratuluję ale apetyczne przysmaki
przygotowałaś : )

Shirohana pisze...

Jest co świetować! Gratulacje:)

Panna Modelinowa pisze...

też się zgłaszam! ;)

Osowiała Sowa pisze...

Same cuda!

zetAnia pisze...

Imponująca kolejka! Dołączam i ja ;) Gratuluję wyników, które nie dziwią, przy tak aktywnej twórczości :)Już widzę, że będę gościć tu częściej...

Unknown pisze...

Niech to będzie cudny dzień dla Ciebie i dla mnie. ^^ Wszystkiego najlepszego imienniczko! =)

Unknown pisze...

Gratuluję wspaniałych blogowych wyników i z przyejmnościa zgłaszam sie do zabawy:) Pozdrawiam gorąco i zaparaszam do mojej zabawy:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Olka pisze...

Moje gratulacje!!

Banner wstawiony na: modelinowa-kraina.blogspot.com

karola pisze...

Wszystkiego najlepszego.Staję do kolejki

frezja pisze...

wow, ale wyniki :) gratuluje serdecznie :) nie zapisuje sie do zabawy bo byloby ciezko wyslac nagrode za granice-wyglada na ciezka...:P
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Awesome candy!
Thanks for the chance!!!

frezja pisze...

dziekuje :) i dziekuje za odwiedziny i mile slowo :)
pozdrawiam i zycze potrojenia statystyk w ciagu miesiaca :)

Ludeczka pisze...

Z przyjemnością dołączę do obserwatorów. Nie trafiłam chyba wcześniej do ciebie, bo pewnie została bym na dłużej.
Pozdrawiam
Ludeczka

Kate Z pisze...

Ja również dołączam do dłuugiej kolejeczki ;)

Agata pisze...

Gratuluję i ustawiam się w kolejce!!!!

Agata pisze...

Gratuluję! I z wielką przyjemnością zagoszczę u Ciebie na stałe.

Agata pisze...

Super!!!

Agata pisze...

Super gratuluję!

TruskafkowaLady pisze...

Gratuluję wytrwałości i pasji, mam nadzieję, że kiedyś też będę mogla pochwalić się podobnymi danymi :D zapraszam również na candy do siebie i zapisuję się chyba w ostatniej chwili tu :D banerek na pasku bocznym :D

Dunja Trautmann pisze...

Hello Aka, i found your blog while i am surfing in the www and WOW your blog is simply gorgeous, full of soooo many inspirations. I love the soft shabby chic on your creations.
I would love to invite you, to visit my blog, if you want to :)

I would like to have a chance to win the generous Vintage Goodies, they are soo bright, i would love to win them. Thank you for that chance.

Much Love, Dunja

Monia Fioletowa pisze...

Gratulacje sukcesów w wielkich liczbach ukrytych i najcieplejsze życzenia imieninowe ;)

fiolety.blogspot.com

Boei pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, Aniu! I wiele radości ze scrapowania:)

Smoczyca pisze...

Zgłaszam się!
Gratuluje wspaniałych wyników w blogowaniu i talentu twórczego:)
Banerek u mnie na blogu http://jaskiniacafe.blogspot.com/
Oraz życzę najlepszego z okazji imienin !

fuggitivo pisze...

rowniez sie zglaszam!:) baner na http://fuggiti.blogspot.com/

Ja pisze...

Ja również się zgłaszam:) Jako bloggerka od niedawna czyli tzw. świerzynka. Pozdrawiam