wtorek, 25 lutego 2014

Kropki i na różowo

Dziś na blogu 123 Scrapuj Ty! rusza nowe wyzwanie, w którym należy wykonać pracę z użyciem papieru w kropki, sznurka lub wstążki i guzika.
Ja skleiłam kartkę ślubną z papierów Studio75: 
Zapraszam do wspólnej zabawy!



A teraz coś w zupełnie innych odcieniach :)
Wzięłam udział w wymiance lutowej w Collage Caffe (tutaj podział na pary).
Moją parą wymiankową została ewinka Nowa
a jako, że jest osobą "kartkującą" i nie posiada maszynki wycinającej, to postanowiłam wysłać jej przede wszystkim różowe wycinanki. Do tego troszkę kwiatków i słodyczy w odpowiednim kolorze.
Poleciała też do niej kartka z różową sukienką, dzięki której zakwalifikowałam się do trzeciego etapu konkursu Supreme Scrap Tournament :)





5 komentarzy:

Wanda pisze...

prześliczne kartki:)

anias pisze...

Śliczna kartka!

ewinka Nowa pisze...

Dziękuję raz jeszcze za różowe przydasie oraz przecudną kartkę z sukienką :-)))

OriBella pisze...

Piękne wszystkie:)

Arleta pisze...

bardzo fajne