środa, 15 października 2014

Górskie wspomnienia

Kiedyś stworzyłam walizkę na nową drogę życia. Żeby zmieścić dużą ilość podpisów, w środku były harmonijkowe strony. W ten sam sposób zrobiłam albumik-plecak ze zdjęciami z tegorocznego urlopu. Co robią dwie koleżanki z pracy, gdy w tym samym czasie mają urlop? Pakują plecaki i ruszają w góry :) 
Tym razem papierów nie niszczyłam, nie darłam i tylko w jednym miejscu potuszowałam. To coś nowego dla mnie ;) Harmonijka zawiera notatki i zdjęcia z obu stron - w sumie powstało ich dwanaście. A to tylko część zdjęć z tego naszego szalonego, górskiego tygodnia. Sporo fotek wywołanych w instadruku czeka jeszcze na prawidłowe ich oprawienie. Może powstaną layouty, albo kolejny albumik?












---------------------------------
Album otrzymał WYRÓŻNIENIE!!!
Dziękuję bardzo :)


10 komentarzy:

angel pisze...

Czadowy! Genialny pomysł i wykonanie :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

ale bajer! świetne :)

gooseberry pisze...

świetna pamiątka... no i oryginalna forma albumiku :)

taja.85 pisze...

Bardzo pomysłowy ten albumik :)

anias pisze...

Przepiękny !Świetny pomysł na zachowanie wspomnień,
chyba nawet ciekawszy od scrapa :)

JaMajka pisze...

Ale odlot :) I się napracowałaś mocno, ale efekt - wow!

[Kasia] pisze...

Ty to masz niebanalne pomysły :) fantastyczna praca :)

clos pisze...

świetny pomysł miałaś :)

Pająk pisze...

Świetny, oryginalny i do tego taki praktyczny... Super!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Fajowy plecak :-) Bardzo pomysłowo wykonane