wtorek, 8 września 2015

Budowlana

Na 40. urodziny budowlańca, mogłam przygotować tylko kartkę związaną z jego pracą ;)
Użyłam papierów z drewnem oraz cegłami. Pudełko dla kartki przygotowałam z białego kartonu. Wszystkie narzędzia narysowałam na kartonie, a potem je pokolorowałam.
Pełną listę użytych przeze mnie materiałów, znajdziecie na blogu Studio75.

For 40th birthday of the builder, I could prepared card only in style of his work;)
I used papers with wood and bricks. The box for card I made from white cardstock.
All the tools I drew on paper, then I colored them.
All list materials, that I used, you can find on Studio75 blog.




6 komentarzy:

wiola_c pisze...

Rewelacja!!! :)

GosiaMachynia pisze...

Czadowa !!!

Maguda pisze...

Fantastyczna jest. Te męskie kartki robisz rewelacyjne! :D

Luiza pisze...

No super wpis. Dużo szczegółów i na prawdę fajne zdjęcia. Cały blog jest świetny i nie szkoda poświęcać na niego czasu. Polecam!

Karolina pisze...

Piękna kartka! Własnoręcznie robione kartki cieszą najbardziej. Pozdrawiam:)

Alicja pisze...

Jak zobaczyłam tą kartkę, od razu uśmiech na twarzy :) Rewelacyjnie to wymyśliłaś. Muszę wykombinować coś podobnego na najbliższe urodziny mojego męża. Dzięki za pomysł :)