czwartek, 7 kwietnia 2016

Niebieski koralik

Ależ zaniedbałam ateciaki...
Ostatnie moje ATC zrobiłam pół roku temu!
Czas przypomnieć sobie jak bardzo lubię tę formę tworzenia.

Dziś u mnie koralikowe ateciaki na wyzwanie w ArtGrupie ATC.
Należało wykonać pracę z użyciem przynajmniej jednego koralika.
Pamiętacie z dzieciństwa Karolcię i jej magiczny niebieski koralik? :)
U mnie właśnie taki koralik, ale niekoniecznie w dziecięcym anturażu. 





Użyte media:
białe, miętowe i przezroczyste perełki w płynie Daily Art, glossy accents i srebrny żelopis.

Dla moich Czytelników nietworzących: co to jest ATC? Przeczytacie TUTAJ.

11 komentarzy:

veverka.Hela pisze...

Úžasné kartičky.

mosia pisze...

Cuuuuuudne!
No genialne wręcz!

Muszelia pisze...

rzuciło mnie na kolana!

marysia pisze...

rewelacyjne!!

Lawendowy Czas pisze...

nie mogę się napatrzeć, fantastyczne :)

Gryczová Denisa pisze...

Perfect take! Love it!

gooseberry pisze...

piękne...

Maguda pisze...

Chciałam powtórzyć to, co już na fb napisałam. Że to małe cudo jest zupełnie jak piękny glamour dodatek do wieczorowej sukni na jakąś galę. Przepiękne! Napatrzeć się nie mogę!

Sylwia-eR pisze...

Przepiękne!!!!

MakaArt pisze...

Great! Amazing! Perfect! ❤

Dobra pisze...

Śliczna praca