czwartek, 19 września 2019

Ekologicznie przyjazne

Na blogu Studio Forty kolejny mój gościnny post.
Tym razem kartki zrobiłam przy użyciu minimalnej ilości dodatków:
wykorzystałam szary i biały papier, czarny tusz, biały żelopis, dwie naklejki i kawałek sznurka.
Prawda, że niewiele potrzeba, aby zrobić ciekawe kartki, a w dodatku całkiem "eco friendly" ;)

Zapraszam na bloga Studio Forty - pokazuję w jaki sposób można użyć borderowych stempli.
Tam też znajdziecie listę użytych materiałów.









1 komentarz:

OdnowionaJa pisze...

Cudowne przesłania, od razu miło się robi na sercu. :) Kartki podobają mi się bardzo, bardzo. :) Tworzysz kartki takie inne, no wyróżniają się na całego i to jest fajne. Kwiaty, kolorystyka, faktura, no podoba mi się na maksa. :))) Pozdrawiam i życzę szczęśliwego dnia. :***