niedziela, 19 sierpnia 2012

Kolorowo

Gdy zobaczyłam paletę kolorystyczną, którą zaproponowała Noami na Diabelskim Młynie, to pierwsza moja myśl: "o nie... z tego na bank nie zrobię kartki". A że niektóre banki i parabanki ostatnio wywieszają białą flagę, to i ja się poddałam ;) Przypomniałam sobie o pewnym papierze w szalone wzory i karteczka jest. I już wędruje na wyzwanie.






Jesteście fantastyczne :) Buziaki dla Was za pozostawione słowa pod poprzednim postem :*

---------------------------------------------------------
Niedziela, 26.08.2012
Ależ się cieszę!!!  Kartka dostała wyróżnienie!!! Dziękuję :D



5 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Świetna i faktycznie szalona kolorystycznie :)

Moniś-ka pisze...

Mnie te kolory pokonały, nic nie byłam w stanie wymyslić, dlatego też podziwiam co stworzyłaś, śliczna, energetyczna kartka:)
Pozdrawiam.

hania739 pisze...

Odważne kolorki, ale super sobie poradziłaś :))

Klaudia/Kszp pisze...

Świetna! Szalona i pełna energii :))

Noami pisze...

super ! widzisz nie warto sie poddawac :) wyszlo rewelacyjnie!!!
dziekuje za udzial w wyzwaniu na DM :*
pozdrawiam
Noami