wtorek, 2 października 2012

Wyniki Candy u Aka

Jednego posta już dziś napisałam, ale sądzę, że ten jest bardziej oczekiwany . Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w tym moim miesięcznym świętowaniu!!! Za wszystkie miłe słowa, które pozostawiliście oraz za to, że przybyło Obserwatorów :)


UWAGA, podaję wyniki!!!


Nagrodę główną wygrywa:
nr 71

czyli Vivien!!!



Zgodnie z obietnicą, ponieważ zgłosiło się więcej niż 100 osób - wylosowałam upominek dla kolejnego uczestnika:

nr 92

czyli Ola :)


Postanowiłam również przesłać upominek dla uczestnika, który zgłosił się jako pierwszy, w zasadzie zgłosiła;) Panuje przesąd, że pierwszy nie wygrywa, ale mnie w tym roku "Pan Random" w pewnym candy wybrał właśnie z nr 1. Dlatego upominek poleci też do

Lidki :D


Gratuluję Zwyciężczyniom! Proszę o przesłanie swoich adresów: poczekalniaaka@op.pl
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich serdecznie :*

12 komentarzy:

Szpinakożerca pisze...

gratulacje dla wszystkich Dziewczyn :) i dziękuję za zabawę :)

Unknown pisze...

Dziękuję za zabawę i proszę o kolejną. =)

Lidka pisze...

ojej :) dziękuję bardzo ! niezwykle miła wiadomość dzisiejszego wieczoru!
pozdrawiam

barbarahaft pisze...

gratuluję wylosowanym...

madzialenaa pisze...

Gratulacje :)

ewinka pisze...

Gratuluję szczęścia! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie.

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym!

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Gratuluję zwyciężczyniom, pozdrawiam:)

frezja pisze...

gratuluje i dziekuje za zabawe:)

Olu pisze...

Ojej, ale miłe zaskoczenie :) dziękuję! Zaraz wysyłam mailem swój adres.
Pozdrawiam :)

Asiek =} pisze...

Gratuluję wylosowanym i Dziękuję za zabawę =p
Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje cukierki =D

chanya13 pisze...

Gratulacje!!!