czwartek, 11 kwietnia 2013

Na koralową rocznicę

Dawno nie zaglądałam do Scrapujących Polek... ech, szkoda, że nie można doby wydłużyć, żeby wziąć udział w tylu wyzwaniach, na ile ma się pomysły...
Tym razem się udało i poniższą pracę zgłaszam na #73 wyzwanie z kartką rogatą. Wymogi spełnione - cztery rogi, a w każdym taka sama wycinanka :)





Wykorzystane papiery to Galeria Papieru z zeszytu Love Story, UHK-owa Herbata z malinami - Konfitura oraz Sandylion - Rouge de Garance - Fleur de Taire Collection:  Surf's Up.
A wycinanki to Anemone: na środku FUKSJA "Ramka 2", a w narożnikach to rozcięta IRYS "Ramki owalne".
Pozdrawiam serdecznie i już niemal weekendowo!
Dziękuję wszystkim pozostawiającym ślad swojej obecności :*

11 komentarzy:

ROMA pisze...

Pięknie wyszła ta "rogata" - mniemam, że będzie ostra rywalizacja.

Unknown pisze...

Prześliczne! :D

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczna! I Twoje wspaniałe odręczne pismo :)

anias pisze...

Cudna!!!Świetnie dobrałaś papiery :)
...i ja nie mam czasu na te wszystkie wyzwania :) Mam lekkie wyrzuty sumienia, że zaniedbuję SP :(

agapa pisze...

Fantastycznie rogata- śliczna:)) Fajnie wyglądają tekturkowe narożniki:))

Klaudia/Kszp pisze...

Aj, cudna!

Chasia pisze...

Piękne tekturki ale najbardziej urzekła mnie kolorystyka! I to Twoje ręczne pisanie :)

Ewelina pisze...

Przecudna karteczka

Karmeleiro pisze...

Wspaniały kolor.

Boei pisze...

Przepiękna, bardzo romantyczna i oryginalna w tej kolorystyce:)

Barbara pisze...

Piękna-niesamowite kolory :)