wtorek, 8 kwietnia 2014

Pożegnanie z DT

To było fantastyczne pół roku, bardzo dziękuję Dryszce za szansę i wiarę we mnie, a Dziewczynom z DT za świetną, kreatywną atmosferę :)
Na pożegnanie  przygotowałam blejtram ze stemplem w kwiaty, który najczęściej używam w stemplowanych pracach.
Do tego maska kwiatowa i kwiatowe tekturki również z 3rd Eye.



 Użyte produkty z 3rd Eye: / Used 3rd Eye products:
stempel TES-022 bouquet - kwiaty
TEM002 bouquet - kwiatykwiatki TEC-017 flowers tekturkiTEC-029 feathers 2 - pióra piórka
Moja przygoda z 3rd Eye się nie kończy, dopiero się zaczyna :)
My adventure with 3rd Eye does not stop there, it just started :)

10 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Śliczna baletnica :-)))

Pasje Justychy pisze...

Fantastyczny :)

anias pisze...

Jest po prostu piękny! Ale mnie kuszą te kwiatki ze stempla:)

Chimera pisze...

Przepiękny, wooow! Ta baletnica jest genialna!!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest przepiękny, ta baletnica i jej sukienka - no słów brak! :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Piękna praca na finał.. :-)

lucy z mazur pisze...

Piękny,baletnica jest rewelacyjna

Moje Wytwory pisze...

Świetna praca, motywująca :)

BLUEBELL pisze...

Subtelna, piękna, delikatna... Brawo za pomysł!

Scrap kreacje pisze...

Wspaniała praca.. piękna..