środa, 11 czerwca 2014

Męska inspiracja

Dzisiaj na blogu Rapakivi inspirujemy w męskich klimatach. 
Zbliża się Dzień Ojca, więc temat jak najbardziej na czasie.
Ja miałam w domu puste pudełko po cukierkach i postanowiłam w ramach swojej inspiracji - nadać mu drugie życie. Całość okleiłam papierami z najnowszej kolekcji Lacy Sunset. Wykorzystałam przede wszystkim papiery w kratę, ale i koronkowy motyw znalazł się na literkach. 
Przy tak zwanych "męskich" pracach lubię aby było prosto i nieskomplikowanie, wiec główną ozdobą są tutaj małe mini tagi przewiązane sznurkiem.
Po ozdobieniu pudełka, jego zawartość szczelnie wypełniłam w odpowiedni sposób ;)




1 komentarz:

Ania z Zapiecka pisze...

Pudełeczko subtelne, delikatne i jak najbardziej męskie :) A zawartość? Chyba żaden Pan się nie oprze :))