środa, 10 lutego 2016

I believe in pink - czyli znów Audrey H.

W tym tygodniu na blogu Stonogi.pl projektantki sklepowego Design Team'u pokazują, w jaki sposób ozdobiły drewnianą zawieszkę sercową.

Moje serce jest niby różowe i romantyczne, ale czarne dodatki i błyskotki, sprawiły, że dostało takiego trochę rockowego "pazura".
Zawieszkę sercową najpierw zagruntowałam białym podkładem, następnie pomalowałam farbami vintage z Daily Art. 
Potem działałam już z maską i pastami satynowymi w czterech kolorach.
Na koniec pozostało nałożenie podkładu na materiałowe kwiaty oraz zabarwienie ich za pomocą mgiełki Vintage Spray: jasna fuksja.
Tekturową ramkę ze Scrapińca również pofarbowałam przy pomocy tej mgiełki.

Pełną listę użytych przeze mnie materiałów znajdziecie na blogu sklepowym.





* * *

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w Stonogowym wyzwaniu sercowym!

 

Brak komentarzy: