środa, 18 marca 2020

Good Vibes

Zapewne Wasze myśli, tak jak i moje nie krążą ostatnio wokół 
kartkowania i scrapowania. 
Zawsze myślałam, że kolorowanie stempli mnie odstresowuje, 
ale przekonałam się o tym, 
że do nich też trzeba mieć nieco spokojniejszą głowę.
Wiecie, co mi pomogło? Wycinanie elementów z papieru!
 Stąd na tych moich czterech kartkach
 sporo powycinanych kwiatów, domków, listków. 
Sięgnęłam nie tylko po ostatnią kolekcję Lunare,
 ale też po starsze kolekcje, które są dostępne nadal w sklepie Studio Forty

Na wszystkich kartkach znalazł się stempel "Sending You GOOD VIBES" 
- jest to zupełna nowość :) 
Będzie dostępny z następną kolekcją, a ja miałam już przyjemność go wypróbować.
Jakich papierów użyłam?
 Możecie sprawdzić na blogu Studio Forty - zapraszam.









A teraz coś dla wytrwałych, którzy dotarli do tego miejsca. 
Zajawka najnowszej kolekcji Studio Forty! 
Wypatrujcie, wyczekujcie, jest przepiękna :)



Gorące uściski dla Was! Trzymajmy się :*
Sending You Good Vibes!!!

Brak komentarzy: