poniedziałek, 22 czerwca 2020

Daj się ponieść

Nie wiem, jak to się stało, ale nie pokazałam Wam nowości ze Studio Forty!
Zwłaszcza, że niektóre z tych nowości miałam okazję współtworzyć i rysować :)

Najnowsza kolekcja BOM DIA! składająca się m.in. z:
 papierów, stempli, naklejek jest już na półkach sklepu.



Kolekcja papierów jest pełna żywych, radosnych kolorów.
W podobnych barwach pokolorowałam stemple łódek,
 fal, chmur oraz muszelki i rozgwiazdy,
a następnie je wycięłam  i część z nich podkleiłam kosteczkami dystansowymi.




Na jednej z kartek łódkę razem z falami umocowałam na sprężynce,
 dzięki czemu można je wprawić w ruch i wywołać "drżenia" ;)










Jedna z kartek zawiera shaker box,
 do którego też dorzuciłam kilka pokolorowanych odbitek stempli.
Umieściłam tutaj też kilka najnowszych chipboardów.





Na drugiej kartce z łódką, zamocowałam ją na zasadzie wahadła:
na górze masztu przymocowałam mały ćwiek 
i tym samym łódkę można wprawić w ruch i unosi się ona na falach.


 



1 komentarz:

Craftfanka pisze...

Cudowna i pomysłowa praca:)