sobota, 1 września 2012

Zapraszam na CANDY!!!

Mam co świętować we wrześniu!!! Rok temu w tym właśnie miesiącu zaczęłam scrapować, blogować, kupiłam pierwsze papiery, pierwszy tusz i stempelek... Chyba czas usunąć z mojego opisu tutaj słówko "początkująca" - zaczekam z tym do końca miesiąca :) Przez ten rok poznałam całe mnóstwo fascynujących osób, głównie kobitek;) Od wielu z Was otrzymałam porady, słowa otuchy, to od Was się uczyłam i uczę nadal. Dziękuję, że jesteście, że pomagacie, że zaglądacie i zostawiacie ślady swej obecności w postaci komentarzy!!!

Candy potrwa do 1 października 2012 roku do północy. Aby wziąć udział należy:
  •  być osobą blogującą, żeby móc zostawić zgłoszenie za pomocą  inklinkz 
  •  poinformować o moim candy na swoim blogu -zamieścić banerek z poniższym zdjęciem na pasku lub w poście (z linkiem zwrotnym do tego posta) -  bez tego zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę
  •  nie musisz być Obserwatorką / Obserwatorem, żeby wziąć udział w Candy, jednakże miło mi będzie, jeśli pozostaniesz :)


 
Wśród słodyczy trochę papierów, koronek, wstążek, tekturek i innych przydasi. Dołączę również pudełeczko wykonane przeze mnie i troszkę własnoręcznie zrobionych kwiatków. Jeśli liczba chętnych na słodkości przekroczy 100, wylosuję drugą osobę, która też zgarnie upominek ode mnie.
Będzie mi bardzo miło, jeśli znajdą się chętni na moje rocznicowe słodycze.  Świętujcie ze mną :)









75 komentarzy:

Lidka pisze...

zgłosiłam się jako pierwsza, choć wiem że pierwsi raczej nie wygrywają :( no ale może mi się uda :)

Lidka pisze...

a i jeszcze wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)

molucha pisze...

To ja będę druga, też fajnie.Po takie cukierasy warto ustawić się w kolejkę. Bardzo lubię Twojego bloga jest dla mnie fajną inspiracją. Jestem twoją stałą obserwatorką, gorąco Cię pozdrawiam.

m3moluchy.blogspot.com

Chasia pisze...

Wszystkiego najlepszego na dalszej drodze tworczej!!! Zycze STO takich rocznic :)

Anonimowy pisze...

jakby co to u mnie banerek rozdawajki znajduje się na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

anias pisze...

Gratuluję rocznicy! :*

zancia pisze...

i ja sie ustawiam w kolejce :)

Trojanda pisze...

Ale słodkości :) Zapisuję się :)
Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Gratuluję rocznicy:)Również ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.

mała sztuka pisze...

gratuluje roczniocy ,, koniecznie musisz wykreslic słówko początkująca jestes w pełni zaawansowana hihi pozdrawiam ciepluteńko

Klaudia/Kszp pisze...

Stoo lat ... blogowania :) Zapisuję się na cukierasy, banerek na pasku bocznym :)

Kasia Udalska pisze...

Dopiero rok? a jesteś na poziomie kilkuletniej scraperki! Cuda tworzysz, szalenie się rozwinęłaś :* no i tak w ogóle to cieszę się ogromnie, że jesteś w tym scrapowym gronie :) :*

Marta - Martenka pisze...

Gratuluję rocznicy:)Chętnie przyłączam się do zabawy:)
Pozdrawiam!

JoLis pisze...

Gratulacjie!! pięknie tworzysz:)
Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com ☺

magart pisze...

Grtuluję!!!

Boei pisze...

Gratulacje, Aniu! I wielu jeszcze takich rocznic życzę:)

zatenka pisze...

Gratuluję! Bardzo kuszące słodkości dlatego spróbuję swojego szczęścia i chętnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Zgłosiłam się !

Ela 17 pisze...

piękne candy juz się zapisałam

Klimat 1kw pisze...

Super zg sie http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ tu jest banerek ;]
super rzeczy przgotowałaś

frezja pisze...

i ja tez sie zapisuje,banerek jest w bocznym pasku w dole,i zapraszam na moje candy http://fioridifantasia.blogspot.it/
powodzenia wszystkim;D

Goga pisze...

Ja również się zapisuje:-)
Banerek w pasku bocznym po prawej stronie : www.goga91.blogspot.com

chanya13 pisze...

Gratulacje!!! Banerek w pasku bocznym. Jakoś nie widzę opcji żeby Cie obserwować :)(chyba, że oślepłam) a uczyniłabym to chętnie - daj znać :)

chanya13 pisze...

Znalazłam :) za szeroki ten Twój blog :)

karola pisze...

Banerek na pasku bocznym.Zapisuję się i serdecznie pozdrawiam.Gratuluję roczku.

elima pisze...

Zgłaszam się ;)
Pozdrawiam

eva pisze...

Witaj, grrtuluje świetnych pomysłów, rocznicy i wielu wyróznień, które zasłuzenie zdobyłaś.
Z przyjemnoscią staję w kolejce po Twoje cukierki i Zapraszam na candy do mnie http://rodziceodzieciach.blogspot.com/2012/08/candy.html

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Piszę się i cieszę bardzo, że tu trafiłam^^. Widzę wiele ślicznych prac, więc na pewno będę zaglądać :)
Pozdrawiam

Kaśka pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)

Unknown pisze...

Samej radości z dalszej papierowej twórczości. =)

Izzy pisze...

Witam :) Cukierasy piękne, toteż się ustawiam ;) Banner zamieściłam w zakładce konkursowej :)

tajemnicza18 pisze...

także staję w kolejce :)

karolcia10024 pisze...

Piękności - czekam na wyniki :)

marrgott pisze...

ja też się zgłaszam

Wanda pisze...

przepiękne prace tworzysz:)gratuluję roczku:)z miłą chęcią zapisuję się na słodkości:) obserwatorką zostaje ponieważ chcę tu zagościć na dłużej i zapraszam do siebie.pozdrawiam

drzeryj pisze...

Gratuluję roku, mi zapewne jeszcze trochę trzeba ;)

Zgłaszam sie na candy, baner dodany na pasku bocznym, obserwuję również :)
http://tworzydaria.blogspot.com

iwonakra3 pisze...

Kochana życzę Ci wielu kolejnych rocznic!
Banerek wkleilam na bocznym pasku
Pozdrawiam serdecznie!
Iwona

barbaratoja pisze...

Gratuluję roczku:-)

Justyna Jesse L. pisze...

Gratuluje wytrwałości!
I oby tak do stu, o ile nie dłużej :)

pelasia pisze...

gratuluje takiego milego swieta i z wielka radoscia ustawiam sie po cukieraski...

margotka pisze...

Miło będzie wziąć udział w candy z tak fajnymi gadżetami.
Blog bardzo mi się podoba, na pewno będę miała go na uwadze i życzę dalszych sukcesów

Sylwia-eR pisze...

Gratulacje- okrągły roczek- jest co świętować....Pozdrawiam ; )

magdusiaa pisze...

zapisuję się na słodkości,sama chcę się nauczyć tworzyć takie rzeczy jak twoje, więc dodaję do obserwowanych.
pzdrowionka

nahanmir pisze...

Wszystkiego najlepszego i dalszych tak dobrych prac:) Już podziwiam!:)

nahanmir pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin! Życzę wielu pięknych prac (a na Twoim blogu takich jest mnóstwo:)!

LoveMeFlowers pisze...

Gratulacje rocznicy;) Ustawiam się w ogonku;)

sajciastyczna pisze...

przesłodkie słodkości! mmmm! i ja się zapisuję :) banerek już wisi i obserwuję jako Sara Burchert :)

CJ pisze...

Congratulations on ur anniversary. Have placed ur banner in my sidebar.
Thnks for the chance to win. Am ur follower already.

Hugs
Catherine
http://vidhucreations.blogspot.in/

[Kasia] pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę niekończącej się weny twórczej :)

Unknown pisze...

Banerek jest, obserwuję i może się poszczęści. :3

Zuza pisze...

Gratuluję, zgłaszam się po te skarby... :)

Zakątek pełen barw u Eli pisze...

Gratuluję roczku:) A może mi poszczęści się:)

Asiek =} pisze...

Wspaniała okazja do świętowania =p
Gratuluję i życzę dalszej niegasnącej weny twórczej! =D
Pozdrawiam cieplutko =}

Agnieszka pisze...

Ja również przesyłam serdeczne gratulacje i dołączam się do zabawy :)

Ania pisze...

Przypomniałaś mi, że mi w listopadzie też stuknie roczek kartkowania:) Gratuluję, zgłaszam się i pozdrawiam:)

Alexandra pisze...

Wszystkiego najlepszego :)

Smile_Art pisze...

Dobra okazja do świętowania nie jest zła! :) Wytrwałości! :)

Unknown pisze...

Dopisuję się do listy:)

Gratuluję roczku, ja swój obchodzić będę dopiero
w styczniu. Przy okazji zapraszam na małe candy w rewanżu do mnie - http://malyos.blogspot.com/2012/08/maa-rozdawajka.html

Pozdrawiam serdecznie!

raeszka pisze...

Zapisałam się.

Informacja na pasku bocznym.

joasiaart pisze...

Też chętnie się przyłanczam, i dołanczam do stałych obserwatorów, pozdrawiam :)

Magda Wisiorek pisze...

Świetna okazja do świętowania, rok szybko minął, prawda? :) Niedługo candy i u mnie, z podobnej przyczyny... :) Pozdrawiam serdecznie :)

sylwiitwory pisze...

Gratuluję rocznicy :)
Z przyjemnością się zapisuję, Pozdrawiam :)

IamSuzzie pisze...

Zgłaszam się w kolejkę po te cudeńka *.*
Banerek na Hand-made-czarnej.blogspot.com

Piecuchowo pisze...

Z największa przyjemnością podbijam stawkę

Mariolka... pisze...

Ne wiem czy już nie jest za pożno ale zapisuję się:)

Unknown pisze...

Bardzo dużo chętnych na te słodkości, ale może mi się uda.. :) Gratuluje rocznicy :)
Śliczne rzeczy tworzysz, z chęcią będę je podglądać :)

Mysa pisze...

Gratuluję rocznicy :)
I juz tak prawie na ostatni moment staję w ogonku :)
Pozdrawiam serdecznie!

Jania pisze...

Gratuluję rocznicy :)
I juz tak prawie na ostatni moment staję w ogonku :)
Pozdrawiam serdecznie!
(poprzednio to też byłam ja, ale omyłkowe ze złego konta napisałam)

Unknown pisze...

Gratuluję Ci serdecznie!! :) Pozdrawiam

Szpinakożerca pisze...

chciałam tylko dodać że zmieniłam nazwę wyświetlaną na szpinakożerca :D

Ivo pisze...

I ja się dopisuję :) może dopisze mi urodzinowe szczęście :)

Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu talentu :)

Unknown pisze...

Gratuluje rocznicy, ja właśnie zaczynam przygodę ze scrapem i innymi robótkami, mam nadzieję że za rok i ja będę ogłaszać rocznicowe candy;) Do udziału się nie zgłaszam bo zostało jeszcze 8 minut ale chętnie dołączam do grona obserwujących;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie...

niebezpiecznie natchniona pisze...

Najserdeczniejsze gratulacje. Myślę, że od dawna możesz usunąć "początkująca".

Kate Z pisze...

Ja tez się zgłaszam ;)
dentoj.blogspot.com

Anonimowy pisze...

dodałam na pasek boczny i oczywiście obserwuję:)