sobota, 27 października 2012

Fruwające pudełko

Droga do zrobienia niniejszego pudełeczka była nieco długa; tak po krótce: najpierw zobaczyłam TEGO pięknego exploding box'a u Klaudii, a stamtąd zawędrowałam do magicznych pudełeczek TEJ Pani. I w wyniku tych moich natchnień powstało motylkowe pudełeczko na 50 urodziny.










Namieszałam papierami i tak się złożyło, że zielone są z GP: Usłane różami 04 i Herbatka dla dwojga 04 a fioletowe ze Scrapakivi: hectic-eclectic 3 i hectic-eclectic 4; większe kwiatki są ukręcone właśnie z fioletowego hectic-eclectic, mniejsze to 15mm różyczki; cyferki są z kolekcji "summer&latte". Odstemplowane motyle pokolorowałam kredkami akwarelowymi, o promarkerach na razie tylko sobie marzę ;)

Całuję serdecznie i dziękuję za Wasze odwiedziny :*

12 komentarzy:

Szpinakożerca pisze...

fantastyczne :) a motylki naprawdę tylko kredkami - ponieważ są niesamowite :)

Aka pisze...

Motylki naprawdę tylko kredkami + odrobina brokatu :)

Caro-ART pisze...

Fantastyczne pudełko :)

Diana Art pisze...

przepięne

pelasia pisze...

przesliczne pudeleczko...

Maggie pisze...

cudeńko kochanaaa bardzooo mi się podobaa :*

Chasia pisze...

Cudowny wytwor!!! Swietne wykonanie i piekna kolorystyka :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

O, jeju - najpiękniejszy box jaki do tej pory widziałam!

hania739 pisze...

Cudne pudełeczko :)) Nie robiłam jeszcze takiego i zawsze zastanawiam się jak umocowane są elementy w pionie - u Ciebie motylki. Pozdrawiam

Sylwia-eR pisze...

Śliczne pudełeczko wraz ze swoją zawartością- też podziwiam ufiksowanie motylków : )

Klaudia/Kszp pisze...

Wyszło rewelacyjnie!!

anias pisze...

Boskie Boskie po trzykroć boskie!!!
Feria barw na motylach zachwyca.
Całość niezwykle klimatyczna!
Pozdrawiam!