sobota, 17 listopada 2012

Od najjaśniejszego do najciemniejszego

Gdy zobaczyłam wytyczne #56 wyzwania u Scrapujących Polek, to wiedziałam, że zrobię prostą, nieskomplikowaną kartkę świateczną. Uzależniłam się od digi stempelków Joli :)
A wytyczne były takie:
  • Wybieramy kolory papierów i umieszczamy je na kartce od najjaśniejszego do najciemniejszego od brzegów do wnętrza kartki (lub na odwrót)
  • umieszczamy na kartce coś białego (baza lub dodatki)
  • unikamy dużych kontrastów przy doborze papierów.



  • Pozdrawiam weekendowo !!!
    Dziękuję za każde słowo pod poprzednim postem :*

    7 komentarzy:

    Szpinakożerca pisze...

    idealnie spełniłaś wszystkie warunki - ale nieważne
    ważne że karteczka jest po prostu przepiękna i jeszcze te pomponiki :))

    Maggie pisze...

    piernicznieee - ślicznie :D u mnie tyż :*

    Francesca i jej wolna chwilka pisze...

    Piękna jest,taka pierniczkowa!

    jolagg pisze...

    Aka... ja jestem uzależniona od ciebie... jakie to miłe... cmok, cmok

    A karteczka po prosu świetna!!!!

    Magda Wisiorek pisze...

    Ooo, ale fantastyczny efekt! A kulki u góry - niesamowicie zdobią!

    barbarahaft pisze...

    śliczna karteczka...

    Klaudia/Kszp pisze...

    Śliczna!! Te pompony mnie rozwalają! :D