sobota, 14 stycznia 2012

Karnawał w Wenecji

Gdy zobaczyłam temat czternastego wyzwania ATC u Scrapujących Polek, który zaproponowała Arte Banale, to od razu wiedziałam, że coś przygotuję. Kiedyś w czasach ogólniaka, dzięki koleżance Honoracie zaczęłam "bawić się" modeliną. Zrobiłam wtedy dla siebie i koleżanek kilka masek - wisiorów do zawieszenia na rzemyk. Więc po latach powróciłam do modeliny i tak w jeden wieczór powstały trzy ateciaki. Dziś cudnie świeci słońce, a śnieg jeszcze potęguje ilość światła... Ależ za tym tęskniłam...
Pierwszy ateciak powędruje do Maggie w naszej wymiance i pokazuję go również u Polek. Czarno-biało-złote ATC zgłaszam na karnawałowe wyzwanie w Craft Artwork.


Drugi ateciak, jak teraz na niego patrzę to bardziej mi jakieś motywy indyjskie przypomina niż karnawałowe...


Dziękuję za pozostawiane komentarze :) Udanego weekendu!

7 komentarzy:

jolagg pisze...

Ależ piękne prace... a te maski są powalające!

Drycha pisze...

pozostałe też wrzuć na Polki!:) Nie tylko pierwszy... :)

urtica pisze...

świetne! i jakie dopracowane w każdym detalu!

Kasia Udalska pisze...

Wow, wszystkie są świetne! :* aż sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej, bo każde jedno z tych ATC jest genialne :D

Anna Baldwin pisze...

Piekne maski! czarno - bialy jest moim faworytem :)

Ania pisze...

Cudne ateciaki!!! jeden piękniejszy od drugiego...

PetraB pisze...

These masks are amazing!