środa, 11 stycznia 2012

Urodzinowo i ramkowo

Dzisiejsza kartka jest dla pewnej Super Babki, która wczoraj świętowała okrągłe urodziny:) W kartce wykorzystałam kartonową ramkę, która została po "wyduszeniu" z niej trzech klocków domina obrazkowego. Siostrzenica bawiła się w układanie domina, a ja porwałam jej kartonikowe ramki. Troszkę ich jest, więc pewnie jeszcze nie raz je wykorzystam. Czekoladowa babeczka powstała z patyczków do szaszłyków, a bita śmietana z farbki akrylowej i sody oczyszczonej (coś na wzór puszystego śniegu, na który "przepis" podała Edi-th na swoim blogu).
Kartkę z ramką zgłaszam na Wyzwanie Rapakivi #1.
Jeśłi DT Scrap Marketu nie będzie miał nic przeciwko, to kartkę zgłaszam jednocześnie na dwa wyzwania w Scrap Market Challenges: 3# CHALLENGE / WYZWANIE - Vintage Shabby oraz 2# CHALLENGE / WYZWANIE - Cupcakes / Babeczki.
Pysia podsunęła też pomysł z tym wyzwaniem w Fab'n'Funky Challenges: Challenge #103 - Recycle It.
Kolejnym wyzwaniem jest zrobienie zdjeć, na których cokolwiek będzie widoczne...
And here you can see how this frame from children's paper domino blocks looked before I gave it a new life;) For chocolate cupcake I used sticks for skewers and for cream: mixture of baking soda and white acrylic paint.
Pokażę Wam jeszcze jakie cuda-wianki przygotowała dla mnie Vvia - 1 stycznia wygrałam u niej Candy:))) Nadal zapraszam do zapisywania się na moje słodkości!
Dziękuję za Waszą obecność i pozostawianie śladów :) Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Świetnie wygląda i fajny pomysł na wykorzystanie resztek :)
Powinnaś zgłosić kartke tu :
http://www.fabnfunkychallenges.blogspot.com/2012/01/challenge-103-recycle-it.html
Pozdrawiam ;)

Aka pisze...

Dzięki Caro!!!

Asik pisze...

Świetna kartka :)
Ogólnie, piękne kartki tworzysz :)
Może ja tez się kiedyś nauczę...

Maggie pisze...

o kurczeee - mega wyszlo :D

Ivy pisze...

Piękna kartka :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu :-*