sobota, 18 lutego 2012

Warsztatowo... Emocje na papierze

Mam za sobą swój pierwszy raz art-journalowy!!!Nie ukrywam, że to moje pierwsze warsztaty i to jeszcze w tak świetnym i zacnym scrapowym towarzystwie. Starałam się, choć nie wiem, czy Pani Psorka Czekoczyna wystawiłaby jakąś dobrą ocenę ;) Wspaniale zrobić coś dla siebie... Taki MÓJ dzień. Całej ekipie warsztatowej dziękuję za miłą atmosferę! Czekoczyna - warsztaty świetne:) A ugościła nas wspaniale wszystkich Cynka :-*


A oto moje wypocinki... Zawsze musi być ten pierwszy raz...
Udanej niedzieli!!!

5 komentarzy:

Maggie pisze...

oo poszalalas i pochlapałaś widze - super :D ps.biedna moja zmaskarowana wycinankaaaaa..

Po prostu Asia pisze...

Na pewno Czeko wystawiłaby dobrą ocenę ;) Super Ci wyszło!

Boei pisze...

Świetna praca- miałam okazję jej podotykać:)
Było super;) Pozdrawiam!

Kasia Krzymińska pisze...

Kochana, dobrą ocenę? Przecież ocena to tu tylko celująca, chwaliłam już na warsztatach. Praca jest prześliczna, chyba ma najwięcej drobnych szczegółów ze wszystkich warsztatowych prac co dodaje jej niesamowitego uroku. Uwielbiam ją! Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :*

Karmeleiro pisze...

ooch zazdroszczę tych warsztatów! a pierwszy raz niezwykle udany :)