niedziela, 26 lutego 2012

Kolorowo i rodzinnie czyli mój pierwszy scrap

Było moje pierwsze ATC zrobione na wyzwanie u Scrapujących Polek, to przyszedł czas na pierwszy scrap/layout. Wymogami w Kolorowym konkursie zimowym było użycie minimum pięciu różnych kolorów i co najmniej jednego zdjęcia. Wykorzystałam zdjęcie moje z Siostrami sprzed wielu lat oraz zdjęcie, które na wzór tego pierwszego zrobiłyśmy sobie parę lat temu. Kolory bazowe, to takie jak na naszych sukienkach: żółty, czerwony niebieski; do tego zielony, różowy, fioletowy, pomarańczowy, grafitowy, złoty i całe mnóstwo odcieni tych barw.
Cały pomysł na tego scrapa oparłam na niezmiennej fascynacji mojej Siostrzenicy wszelkiego rodzaju piłkami i balonikami. Dlatego Martynki nie mogło zabraknąć na scrapie, choć na zdjęciu sprzed paru lat już jest (na miesiąc przed swymi narodzinami). Szalone wzory to inspiracja obrazem Wyspiańskiego.
Pracę zgłaszam do Kolorowego konkursu zimowego u Scrapujących Polek.
Pobawiłam się następującymi cuda-wiankami: papier z Mglistych snów - Beżowy, farba strukturalna, farbki akrylowe (biała, niebieska, zielona), kredki pastelowe, flamastry, perełki w płynie w kilku kolorach, wstążka vintage, koraliki, ćwieki, perfect pearls. Większość elementów jest podklejona pianką dystansową i całość jest naprawdę wielowymiarowa :)
Zielony balonik jest dla M. (†'79)

9 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Śliczny :) i ile barw...

Żyrafka pisze...

Bajeczny...:)

barbarahaft pisze...

to do tego scrapa miałaś wątpliwości?
jest super, a ten pomysł ze zdjęciami... rewelacyjny. Aka, mówiłam że zdziwiasz (hi hi)

Aga pisze...

piekna rodzinna i kolorowa

Unknown pisze...

Cudowny scrap! Widac, że włożyłaś w niego wiele serca:) Sam pomysł na scrapa, na Wasze zdjęcia "teraz i kiedyś" - rewelacja:) Pozdrawiam serdecznie!

ania.mania pisze...

Ale piękne dziewczyny!!! Pomysł i wykonanie - rewelacja :)

Ludkasz pisze...

Bajeczny:)

Klaudia/Kszp pisze...

Scrap jest piękny! Mistrzostwo - cudowna kompozycja i elementy. Napatrzeć się nie mogę.

Boei pisze...

Jest piękny! Bardzo wesoły i kolorowy;)
Cudo:)