czwartek, 11 lipca 2013

Biało czy niebiesko?

Ślubna czyli w bieli, jednak przy pstrykaniu zdjęć była tak piękna pogoda, niebo błękitne bez żadnej chmurki, że zdjęcia wyszły niebieskie... Wykorzystałam mój lubiany "ślubny" papier czyli Winter Elegance 2 oraz Winter Elegance 3.





Piękny papier uzupełniają kwiatki z Rapakivi: róże łososiowe, róże kremowe oraz mniejsze białe - drobne różyczkiróżane pączki. Poszalałam trochę ze złotą perłową wstążką i nie mogło zabraknąć pręcików perłowych białych 3 mm i 6 mm a także półperełek  - tym razem łososiowych.
Do tego wycinanka Anemone Irys.

Zmęczenie, brak czasu.... urlop już niedługo, jeszcze tylko 3 tygodnie... :)
Pozdrawiam i zapraszam na moje candy - info na pasku bocznym.

8 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

przepiękna :))

anias pisze...

Bardzo ładna! rzeczywiście papiery śliczne!
Mam już połączenie ze światem, ale wybywam na biwak- padam na twarz, a jeszcze tyle roboty przed urlopem :(:(PA!

Karola B pisze...

pomysłowo umiejscowiłaś imiona :) bardzo ładna kartka

angel pisze...

Cudowna kartka!
Pozdrawiam i udanego urlopu życzę:)

Elwira-k pisze...

No cóż, tak to bywa z tymi zdjęciami... w każdym razie na pierwszy rzut oka widać, że ślubna, a to najważniejsze!! Bardzo podoba mi się kompozycja i "sposób" na imiona - osobno ale razem! :)

Sabka pisze...

Cudna kartka !

weronkaa84 pisze...

Jaka piękna i niezwykle elegancka!:)

sajciastyczna pisze...

ale misterne cudeńko, ilość watrstw i detali oszałamiająca! cudo!