poniedziałek, 22 lipca 2013

Liftuję Groszkową kartkę

Naszła mnie ochota na liftowanie, a że w niedzielny wieczór trafiło się troszkę wolnego czasu - oto jest.
  Lift kartki Groszka to wyzwanie zaproponowane przez Justt na Diabelskim Młynie.
U mnie w roli głównej papiery Primy z zeszytu Sunrise Sunset.





A liftowana kartka Groszka wygląda tak:


ps. Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem z tagiem geometrycznym :*
Przypominam, że czwartek będzie ostatnim dniem zapisów na moje candy!

10 komentarzy:

Marta De pisze...

Jest piękna jak wszystkie twoje, cóż więcej pisać.... Zastanawia mnie ta fakturka na dolnej części... to maskowany z pastą czy tłoczony wzór? intrygujący i świetnie tu pasuje!

Aka pisze...

Dziękuję :* Marta - to jest papier Primy z zeszytu Sunrise Sunset, a dokładniej widać na dużym arkuszu: http://scrapki.pl/prima-sunrise-sunset-aperture-p-6473.html

ewinka Nowa pisze...

Piękny lift :-)))Zwłaszcza kolorystyka i kwiaty w Twoim wykonaniu :-)

Olka pisze...

Świetny lift wyszedł :)
Mnie też w niedzielny wieczór to dopadło ;)

Lois pisze...

Prześliczna, cudna poprostu - jak większość Twoich prac - powala mnie !!!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Przepiękna i jedyna w swoim rodzaju.Śliczna!!

Karmeleiro pisze...

Ładne kolory wybrałaś, niby monochromatyczna, ale jednak nie. I ma wiele wdzięku.

Unknown pisze...

Urocza karteczka:) Uwielbiam efekt postarzania:) Pozdrawiam:)

Molly pisze...

kwiatowe kompozycje wyszły Ci przepięknie ;) śliczna kartka!

vairatka pisze...

Zdecydowanie widać, ze to Twoja kartka :) Piękna!!
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)