poniedziałek, 13 lutego 2012

Przepis na serce

Po tym, jak dostałam notesik od Maggie - wpadłam... zrobiłam pierwszy mały notesik i nie mogłam się opanować przed zrobieniem kolejnych ;)
Przepis na pierwszy: papier dwustronny Beach Bum - Shells oraz wstążeczka vintage beżowa, jeden ćwiek z oczkiem i złote perełki w płynie.


Przepis na drugi: Kapuśniaczek 04 i Herbatka dla Dwojga, ponownie wstążka i ćwiek. Notesik ze względu na kolorystykę i minimalizm zgłaszam na 12 wyzwanie scrapgangu: Zielono mi.

Trzeci przepis notesikowy: papier dwustronny Hot Chocolate - Chocolate Swirl i Fiori z Wenecji.

Czwarty przepis: Winter Elegance #5/6 oraz Winter Elegance #3/6.

Ostatni przepis jest na poniższy tworek-wytworek czyli domową czekoladę;)
1 opakowanie mleka w proszku 500 g
4 opakowania herbatników
3 łyżki ciemnego kakao
1 cukier waniliowy
0,5 szklanki mleka
1,5 kostki tłuszczu (ja zazwyczaj używam Kasi)
2 szklanki cukru
Mleko należy podgrzać i rozpuścić w nim cukier; tłuszcz roztopić; pozostałe składniki wymieszać ze sobą (herbatniki wcześniej pokruszyć) i zalać mlekiem z cukrem i rozpuszczonym tłuszczem. Dokładnie wymieszać i wlać na przykład do foremek serduszkowych ;) Smacznego!!!

13 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Śliczne notesy :)
a serducho smakowicie wygląda..

Maggie pisze...

..patrzcie , patrzcie jak się rozhulała kradziejcznooo nooo ..cudne wszystkie :*

Boei pisze...

Piękne! Pierwszy mnie szczególnie zachwyca:)
Domowa czekolada wygląda smakowicie:)
Ja dzisiaj piekłam "pączusie"- też "rozpływają się w ustach;)

GreenPlate pisze...

Piękne notesy :) bardzo mi się podobają :)

Żyrafka pisze...

Cudowne...mój faworyt zielony i ten z motylkiem...:)

Szara pisze...

wow jakie ekspresowe tempo uczestniczenia w wyzwaniu:D śliczne mininotesiki:D

agapa pisze...

Wspaniałe - moim faworytem ten zielony!!! trzymam kciuki:)))

barbarahaft pisze...

notesiki śliczne. A moim faworytem jest ostatni z motylkiem...
A o serduszku na talerzyku nie wspomnę...jak ja uwielbiam słodycze...

Blue-Anna pisze...

Świetne notesy, pierwszy wymiata ;)

jolagg pisze...

Przepięęęęęęęękne są!

Irena Rysa Maciąg pisze...

sliczne
:)

hania739 pisze...

Piękne notesiki i gdybym miała wybierać, to miałabym dylemat - który :))
Dzisiaj dostałam candy - niespodziankę - wszystko śliczne i bardzo, bardzo dziękuję za ta przemiłą niespodziankę. Zaraz pokażę u siebie na blogu - niech mi inni troszkę pozazdroszczą, hihi :))))

Kasia Udalska pisze...

Wszystkie są śliczne!! i chyba najbardziej podoba mi się ten zgłoszony na wyzwanko ;) dziękujemy za niezawodny udział w wyzwaniach Scrapgangu :*