niedziela, 1 września 2013

Lift kartki Ayeedy

Może to się leczy? Bo im trudniejsze wyzwanie kartkowe, tym chętniej po nie sięgam ;)
Tym razem trafiło na wyzwanie na Diabelskim Młynie, gdzie należało zliftować piękną, mediową, miłosną kartkę Ayeedy.






 Rozcięłam w końcu papiery, których szkoda mi było rozcinać i leżały sobie parę miesięcy, czyli: Księżycowy Pył i Znalezione na Niebie. Do tego trochę gesso, pasty strukturalnej, mgiełki perłowej Violet i mnóstwo perełek w różnej postaci. 
A oryginał kartki Ayeedy wygląda tak:


Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za miłe komentarze o kartce z nożyczkami :*

15 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Piękna!!!:)

AnnaT pisze...

Superowska :)

Pasje Justychy pisze...

Niesamowita :D

Unknown pisze...

świetnie się prezentuje ! a te perełki dodają jej uroku ;)

Zapraszam do mojego candy na blogu:
http://beatka2041.blogspot.com/

Karola B pisze...

wow piękna! doskonały lift:)

Muszelia pisze...

Przepiękna!!!

Barbara pisze...

Niesamowita ta górna warstwa :)

Chasia pisze...

Fajna :) Bardzo klimatyczna praca.

ania.mania pisze...

Ale cudna! :)

fafarfalla pisze...

Ojejku. Z całym szacunkiem dla twórczyni pierwowzoru, ale Twoja praca mnie powaliła - jest obłędna!
pozdrawiam :)

vairatka pisze...

Wow, Ania, suuuuper Ci wyszła!!!
Dzięki za udział w wyzwaniu :)

Rachel pisze...

jest przepiękna!!!:)....delikatna...cudna!:)

zetAnia pisze...

Oż ja Cię kręcę! Tzn. Ty mnie kręcisz!!! Tzn. Twoja praca... normalnie CUDO!!! ;) Sam miód!!!

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

przepiękny lift!!!

Justyna pisze...

Cudo! Jest taka kojąca i zachwycająca...