czwartek, 12 września 2013

W starym kinie

Dziś na blogu ScrapAndMe rusza wyzwanie Pagaty - "W STARYM KINIE".
Zapraszam, zajrzyjcie na bloga i zobaczcie jakie fantastyczne prace stworzyło całe DT :)
Skoro kino - to u mnie wizerunek Audrey Hepburn. Inspirowałam się zdjęciem z tej strony - obejrzycie jak świetne prace mogą powstać z taśmy filmowej / magnetofonowej!
Ja takich cudeniek nie potrafię, więc po prostu Audrey narysowałam.  




Papier, który świetnie mi tu przypasował to Fleeting Moments
 z kolekcji Dreams Come True.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

7 komentarzy:

Agata Pinezkowa pisze...

przegenialna kartka!!! uwielbiam!

Agnieszka Korman pisze...

No i pięknie wyszło! Można spokojnie zaliczyć do "cudeniek" cienkopisem rysowanych:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Jestem pod wrażeniem Twioch zdolności!

el pisze...

niesamowite i jeszcze te detale doczepione , genialna praca

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Jestem pod ogromnym wrażeniem.......niesamowita, niebanalna, jedyna!!!

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

Twoje prace są niesamowite! a ta szczególnie i się podoba- RE-WE-LA-CJA :)))

Muszelia pisze...

Zupełnie nie Twoja, ale nie mogę przestać na nią patrzeć. Grafika genialna - chylę czoła!