piątek, 20 września 2013

Ucz się ucz, czyli powrót do szkoły

Dwudziesty dzień miesiąca i znów bardzo precyzyjne wytyczne od Rudlis w ramach projektu TAGI 2013. Tym razem miało być w stylu vintage lub shabby, do tego grafika dziecka lub dzieci, brak kolorowanych rysunków / stempli i tag miał zawierać minimum jeden element kojarzący się ze szkołą.

U mnie, w okrojonej wersji, "Elementarz" Mariana Falskiego z grafiką dzieci i Asem na okładce ;)
Ja pamiętam swój elementarz z okładką, na której była dwójka dzieci z psem, choć i dziewczynka z tornistrem i bukietem kwiatów też mi gdzieś w pamięci siedzi.
Ostatnio kupiłam w Lidlu pieczątkę, na której można samemu tekst układać, więc ją tutaj wypróbowałam (nie dopisałam drugiej części hasła, wpisywanego często do pamiętników i zeszytów ze "Złotymi Myślami - "a kto się uczy, ten ma dużo kluczy i zostaje woźnym" ;)








Zrobiłam jeszcze jeden - poniższy tag. Z trójwymiarową grafiką, bo nakleiłam kilka grafik powycinanych na siebie. Skleiłam go krótko po ogłoszeniu wytycznych,
 ale w tym tygodniu wpadłam na pomysł z elementarzem. I mam dwa tagi wrześniowe ;)
Ciekawe co ciekawego szkolnego dzieje się u  Kasi i Anety :)

Klikając w poniższy banerek zobaczycie wszystkie TAGI 2013 :) 
Zapraszam!

30 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Jak zawsze cudny i pomysłowy :-)))

Ala M. pisze...

Przepiękne szkolne inspiracje i ... sentymentalna podróż w czasie :)

lucy z mazur pisze...

Oba są przepiękne,ale ten z elementarzem przywołuje całą masę wspomnień

Ela 17 pisze...

Piekny i pomysłowy tag

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Genialne!! rewelacyjny pomysł w pierwszym tagu!

Basia W. pisze...

Piękne i takie sentymentalne :-))

Unknown pisze...

Ekstra pomysł z tą książeczką rozkładaną znaczy z elementarzem

zetAnia pisze...

Świetny tag! Przydałby się mini-elementarz dający maximum wiedzy ;)

Amlai pisze...

Cudowne te tagi :) Świetny pomysł z elementarzem :)

Kasia Bogatko pisze...

Oba są świetne, podziwiam Twoją pomysłowość :)

marysia pisze...

oba tagi są genialne!!!
ten z elementarzem przypomina mi pierwsze kroki w szkole:)

Shraddha pisze...

elementarz wymiata :)
a ten z trójwymiarową grafiką chciałabym zobaczyć "na żywo"!!

Monika Pazio-Zielińska pisze...

I oba są przecudne!Świetny pomysł z książeczką!

angel pisze...

Ale świetny!

Tanitta pisze...

świetny ten tag z "prawdziwym" elementarzem - można powspominać przewracając kartki :), a drugi jest też niesamowity! - po prostu wspaniałe pomysły i wykonanie

Kasha Rolley pisze...

Super - vintage styl, kolorystyka i grafika. Przekazanie tez prawdziwe.

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Oba sa cudne!

TworzoneWdomu pisze...

Przepiękne, nie mogę oderwać oczu!!

Bea pisze...

Wypasione!!! są cudne!

Mia pisze...

Niesamowite cudeńka, a pomysł z elementarzem rewelacyjny. Niewątpliwie mają klimat dawnych lat. Prześliczne !

anias pisze...

Cudne!!!nic dodać nic ująć :)

Hogata pisze...

Oba są piękne! Idealnie spełniłaś wymagania, a klimat dawnych lat mnie rozczulił :)

ROMA pisze...

Jestem pod wrażeniem! Zauroczył mnie tag z elementarzem Falskiego. Brawo!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Genialne;)

Aga pisze...

sliczny i jaki pomyslowy :)

OriBella pisze...

Genialny tag z elementarzem, przywołuje wspomnienia, a sam elementarz był najlepszy na świecie:)))

Anonimowy pisze...

Bardzo piękny i dopracowany tag i pomysłowy, elementarz jest przepiękny,

Huma pisze...

CUDOOOOOOOOOOO! chcę wymacać koniecznie:)

qedziorq pisze...

piękne! jestem pod wrażeniem:)

Kerowyn pisze...

Strasznie mi się podoba pomysł z tagiem - elementarzem. Ja takiego elementarza nie miałam, tylko podręcznik "Litery". A na okładce była właśnie dziewczynka w fartuszku, z tornistrem i bukietem kwiatów. Może z tym Ci się kojarzy?
Pozdrawiam serdecznie,
Ola