niedziela, 20 stycznia 2013

Sukienka dla Kopciuszka

Ten rok będzie dla mnie upływał między innymi pod znakiem zabawy TAGI 2013. Rudlis zaproponowała projekt, w którym należy co miesiąc przygotować tag wg wcześniej podanych wytycznych. Miesiąc styczeń, dla wszystkich 50 Uczestniczek zabawy, jest pod znakiem szarego papieru, koronki i srebrnej wstążki. Moje skojarzenia poszły w kierunku jednej nocy Kopciuszka, który z szarej myszki zamienił się w księżniczkę. 
Za kwiatka szydełkowego - buziak dla ani.mani :*
Balową sukienkę tagową zgłaszam na wyzwanie IV "Niech żyje bal" na blogu DeaArt.







Klikając w poniższy banerek zobaczycie wszystkie 50 tagów :) Zapraszam!
----------------------------------------
Dopisek z dn. 05-02-2013
Miło mi dodać, że niniejszy tag zdobył dwa wyróżnienia na blogu DeaArt:)
Dziękuję!!!



50 komentarzy:

Klarysa. pisze...

Szczęka mi opadła...Twój tag jest rewelacyjny!!!

Olga pisze...

Fantastyczna sukienka!!! I ten pantofelek... Kopciuszek bedzie wdzięczny :) Przepiękny tag!

misz-masz barbary pisze...

ajć toż ja jeszcze muszę się dużo nauczyć
Twój tak jest świetny a ta sukienka -jak to mówią dzieci- "czaderska "
pozdrawiam gorąco

Justyna pisze...

Cudo....pięknie opowiedziana historia na małym Tagu.
Pozdrawiam serdecznie

Ewelina pisze...

Przepiekny tag! Pozdrawiam serdecznie, milego wieczoru

Sylwia-eR pisze...

Pięknie ustrojony a i o buciku nie zapomniałaś.Prześliczny!

rudlis pisze...

O!!! Tag z sukienką i to jaką! Sama bym taką ubrała na bal :)
Kompozycja taga, warstwy, postarzania - oj uwielbiam go.

Agnieszka/Mirabeel pisze...

O kurcze! Genialny tag!!! WOW!!

OriBella pisze...

Wspaniały, mnóstwo smaczków i całośc rewelacyjna:)

Ala M. pisze...

Małe dzieło sztuki :) Znakomity tag!

ewinka Nowa pisze...

Rewelacyjny pomysł !!! I wykonanie !!!

jolutka123 pisze...

Co jeden tag to piękniejszy, Twój jest bardzo sutelny, wspaniały miałaś pomysł na tą suknię.

jolutka123 pisze...

Co jeden tag to piękniejszy, Twój jest bardzo sutelny, wspaniały miałaś pomysł na tą suknię.

marysia pisze...

o matko!!!po prostu obłędny i genialny!!!

Ela 17 pisze...

jedno słowo wystarczy PRZEPIĘKNY

Caro-ART pisze...

Wow CUDO ;)

Kasia Bogatko pisze...

Ale cudeńko! :)

Hogata pisze...

Widzę, że podobny pomysł miałyśmy! Dobra robota :)

iwonakra3 pisze...

Aż mi sie chce na bal!Przecudny!!!!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie cudo!!! Rewelacja...piękny!!!

Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

alterego-poczwarka pisze...

Świetna interpretacja!!!
Bardzo mi się podoba:D

Mia pisze...

Świetny tag, cudna suknia !!!

Anonimowy pisze...

BOSKI!!!!
przepiękny tag, jestem pod ogromnym wrażeniem

Songaja pisze...

Prześliczny tag stworzyłaś. Super pomysł i świetny efekt.

Shraddha pisze...

przepięknie!!!!

Kasha Rolley pisze...

Przesliczny tag i bardzo pracochlonny. Super.

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Chyba jakieś aniołki podpowiadają pomysły dziewczynom z ekipy tagowej. Szóstka za pomysł i wykonanie!

Visell pisze...

To jest...boskie po prostu!!!Oniemiałam:)

Mmorelia61-Kasia pisze...

Bajkowy! Też chcę na bal

mała sztuka pisze...

cudnie wyszła pozdrawiam ciepluteńko

skrzatka pisze...

Przepiękny tag, wspaniałe zestawienie eleganckich koronek z surowością tektury falistej (też się namyślałam nad jej użyciem), a sposób, w jaki uszyłaś staniczek w sukience mi zaimponował precyzją.
Kiedy byłam małym dzieckiem podziwiałam u mojej chrzestnej pozytywkę z tancerką, która miała spódniczkę ze wstążki i zastanawiałam się, czyje to ręce umiały takie maleństwo uszyć.

Funiaa pisze...

Rewelka !!! I ta sukieneczka ... cudowna :)

Ania S pisze...

Ojej! Jaki piękny! a ta koronka! uwielbiam!

nirshya.dwbh pisze...

WoW! Śliczna interpretacja wytycznych! Piękna praca!

Pozdrawiam

Madzioza pisze...

Piękna koronkowa suknia! Świetna interpretacja:)

Basia W. pisze...

.....................Brak mi słów...

Art_Dorota pisze...

o boziu.... jakie to piękne....

asia3city pisze...


gdzieś mi się wczoraj zapodziałaś w kolejce podglądania tagów sorki... jest świetny zapraszam do wyzwania w DeaArt

Boei pisze...

Piękna praca, Aniu! Kopciuszek byłby zachwycony;)

Amlai pisze...

Jejku... Rewelacja! Jak będę potrzebowała sukni, to już wiem kogo prosić o projekt ;)

zetAnia pisze...

Matko z Córką i z Teściową! Ależ kiecunia - cudeńko :D Toż to MISTRZOSTWO ŚWIATA!!!

Klaudia/Kszp pisze...

genialna ta sukienka! :)) Świetny tag!

ania.mania pisze...

Oj tak, mistrzostwo! Już pisałam u siebie, ale powtórzę - chciałabym w połowie drogi do takich cudeniek się znaleźć, ale czuję, że to mi nie pisane ;)

DOBROSŁAWA pisze...

Widząc takie cudo , każda chce być Kopciuszkiem

AgA pisze...

Boski tag. Fantastyczny, niczym karta z książki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

Tanitta pisze...

O rety ale z Ciebie wróżka!!!, aż chciałoby się być Kopciuszkiem :)Fantastyczny tag!

Ludkasz pisze...

Cudny ten tag:) Suknie i pantofelek Kopciuszka bajeczne...
Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

Wioletta pisze...

Aka jesteś genialna!:)

[Kasia] pisze...

Choć zachwytów było już sporo to ja równie się dołącze bo tag jest fantastyczny! taki, że och i ach :)

hania739 pisze...

Twoim tagiem jestem zauroczona. Jest wspaniały, tylko zastanawiam się, gdzie podział się drugi bicik, hihi :)) Dziękuję za udział w zabawie DeaArt