wtorek, 8 stycznia 2013

Z zieloną torebką w dorosłe życie

Dziś pogoda zimowa, zupełnie biało u mnie za oknem, a ja dla odmiany mam dla Was propozycję wzięcia udziału w zielonym #5 wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty. Zajrzyjcie koniecznie - Gość Specjalny przygotował upominek! Czekamy na Wasze zielone prace :) Dodatkowe wymogi podane przez Justynę to wstążka / koronka, co najmniej 3 kwiaty i 3 warstwy oraz choć jeden element quilling'owy. U mnie na kartce z okazji 18 urodzin - zakręcone quilling'owe środki kwiatów). 




 Pozdrawiam serdecznie Tuzaglądaczy :)

9 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Świetny kształt!
I ciekawy pomysł ze środkiem kwiatków - bardzo fajnie wyglądają :)

Magda Wisiorek pisze...

Ale ekstra! Torebka! Coś dla mnie ;)

[Kasia] pisze...

O kurcze, ależ pomysłowo :) kartka - torbeka - super!

asia3city pisze...

Zarombista...

Miriamart pisze...

Prześliczna... :)

ania.mania pisze...

Jest po prostu cudna!

Karmeleiro pisze...

Świetny pomysł na te środki kwiatów, a torebka idealna na wiosnę ;))

OriBella pisze...

Kapitalna jest! Super pomysł i wykonanie:) Taka w sam raz na wiosenny spacer:)

AgA pisze...

Fantastyczna!!!! Normalnie zgapię jak nic! :)