czwartek, 3 stycznia 2013

Karmelkowe styczniowe kolory

Nie robię podsumowań i postanowień noworocznych. Odkąd pamiętam mam takie właśnie obojętne podejście do Sylwestra i Nowego Roku. Uważam, że są ważniejsze chwile w życiu niż zmiana daty w kalendarzu. Świętować i postanawiać wolę na bieżąco:) Choć nie ukrywam - z łezką oku spojrzałam na pasek boczny mojego bloga... Na pewno miniony rok po raz pierwszy upłynął mi pod znakiem scrapowania, poznawania papierów i przydasiów. Tym bardziej się cieszę, że poznałam również całe mnóstwo pozytywnie zakręconych scrapujących kobitek i paru scrapujących panów :) Przy okazji nazbierało się w tym czasie aż 16 różnego rodzaju wyróżnień w różnego rodzaju wyzwaniach i konkursach :)
Do rzeczy... Przy klejeniu dzisiejszych notesików inspirowałam się zdjęciem i kolorami, które na styczeń zaproponowała Karmeleiro.



 






Może choć trochę śniegu spadnie w tym miesiącu i znów "czysto" się zrobi dookoła... :)
Pozdrawiam ciepło!

15 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudowne! Piękne połączenie białej koronki z perełkami i te kolory naprawdę inspirujące :)

Ewelina pisze...

Piekne notesiki!

Klarysa. pisze...

piękne!

piedra preciosa pisze...

Aka to jest przepiękne!

Maggie pisze...

hee noo kochanaa są zajeeeebiaszcze :D

Karmeleiro pisze...

Przepięknie się zainspirowałaś, cudowne notesiki, uwielbiam ten klimat, który tworzysz!

niebezpiecznie natchniona pisze...

Jestes koronkowa czarodziejką :)
Pieknie to zestawiłaś i ta kokarta. Cudo.

angel pisze...

Ależ cudne są te notesiki:)
pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

Caro-ART pisze...

Cudowne :) ta koronka jest niesamowita.

Ania S pisze...

Aleś mnie zainspirowała! szkoda, że przebywam obecnie poza domem, bo już by coś tworzyła! Zachwycające!!!

Josta pisze...

Przecudne!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Oczarowałaś mnie tymi pięknościami!!!

Sylwia-eR pisze...

Wyszły wspaniale- kobiece i romantyczne : )

Agata Pinezkowa pisze...

i pada tylko jedno pytanie: jak ona to robi, że wychodzi tak ślicznie?!?! pozdrawiam

Matilde pisze...

Przecudnej urody! :))