wtorek, 7 maja 2013

Czucie i wiara...

... a może szkiełko i oko? Ja stawiam na pierwszą wersję ;)
Na maturze ustnej z j.polskiego miałam między innymi zinterpretować wiersz "Romantyczność". Mam nadzieję, że tegoroczni maturzyści też poradzą sobie na piątkę!
Dzisiejszą kartką zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu 
Tym razem Madlenia zaproponowała wytyczne: należy wykonać pracę ze "szklanym" motywem oraz z własnoręcznie wyciętym elementem.
U mnie wycięty tag z okienkiem i folią w środku - taką taflą "szklaną", do tego szklane koraliki, które uwielbiam! Zapraszam do wzięcia udziału - a w tym wyzwaniu inspiruje i nagradza Tusia :)





Wykorzystane papiery to Hot&Cold z UHK, kamea od Maggie, kwiatki to różyczki z Rapakivi,
a kwiatki szydełkowe to cuda stworzone przez anię.manię - dzięki Kochana rękodzielniczko - jak Ty takie małe cuda dziergasz??? Pełna podziwu jestem  :*

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do licytowania zestawu :)

9 komentarzy:

Iliana pisze...

Przepiękna kartka!

Ivy pisze...

Piękna, prawdziwe cudeńko :-)

Klaudia/Kszp pisze...

Cudeńko, zgadzam się :)

qedziorq pisze...

nie wiem, jak to możliwe, że dopiero tu trafiłam... ale nic straconego!:) przecudowne rzeczy tworzysz

Art_Dorota pisze...

Boska !! inaczej nie da się tego ująć :)

Karmeleiro pisze...

Przecudny klimat! A wiesz, że ja kompletnie nie pamiętam swoich tematów maturalnych?

anias pisze...

Lubię ten twój vintage :)
Taki dopieszczony vintage :)

Sylwia-eR pisze...

Róż i brązy- czy wymyślił ktoś lepszy zestaw? Nie- jak widać na załączonym....

tiby5 pisze...

Kartka piękna, bardzo podoba mi się jej kolorystyka.