poniedziałek, 13 maja 2013

Osiemnastoletnia

Z życzeniami dla Kingi :*



Wykorzystałam papiery z UHK Hot&Cold: Piżama,  Czekolada, Błękitny Ptak
do tego różyczki z Rapakivi, duże kwiaty wycięłam z papieru do rysowania kredkami akwarelowymi, pomalowałam taką właśnie niebieską kredką. Metalowy wisior ozdobiłam kropkami gesso, które potem pomalowałam na błękitno i nałożyłam glossy accents. Wyhaftowana rameczka od Ani - dziękuję :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie na Diabelskim Młynie - Lift kartki JagiBa

9 komentarzy:

Iliana pisze...

Cudna kartka! Połączenie kolorów obłędne... bardzo mi się kwiatki podobają!

Barbara pisze...

Kwiatuszki super...a medalion już sam w sobie jest ozdobą :)

Kabis pisze...

Kartka jest zjawiskowa! Wisiorek rewelacyjny, tak jak cała praca:)

anias pisze...

Piękny lifcik, fajne kolorrrrrrki :)
Ależ mnie kusi ten lift...

Klaudia/Kszp pisze...

mmm... piękna! i te kolory! :)

JagaBa pisze...

Piękna!!!!

Art_Dorota pisze...

cudna !!
wsaniała kolorystyka... taka moja :)

Ilona Zbieg pisze...

super
dziękuje za udział w zabawie
Teo
Diabelski Młyn

vairatka pisze...

Świetna kartka! Super kolorki :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)