piątek, 31 maja 2013

Ślubnie i weekendowo w Rapakivi

W ten weekend mam ogromną przyjemność gościć na blogu firmowym Rapakivi.
W pierwszy dzień prezentuję zestaw ślubny. Coraz częściej zdarza się, że Młoda Para prosi o zakup butelki wina zamiast kwiatów. Można oczywiście taką butelkę włożyć w papierową torebkę, ja jednak tym razem postanowiłam przerobić kartonik po przesyłce kurierskiej. Nałożyłam gesso, pastę strukturalną, potuszowałam a potem ozdobiłam kwiatowymi cudami ze sklepu Scrapakivi. Do kompletu powstała pasująca kolorystycznie kartka w pudełeczku.





Pełną listę wykorzystanych materiałów znajdziecie TUTAJ.
Pozdrawiam weekendowo :*


6 komentarzy:

Barbara pisze...

Aj pięknie...

anias pisze...

Aka, cudny komplet :)
Dzięki za pomysł na spakowanie wina... :) przyda mi się :*

chanya13 pisze...

Świetny komplet!!! Opakowanie na wino rewelacyjne

mała sztuka pisze...

cudna pozdrawiam ciepluteńko

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Genialne! Wspaniałe kolory i cudowna forma :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Wszystkie prace są cudne, bez wyjątku :) pozdrawiam Jadzia