poniedziałek, 7 października 2013

Album na początek dorosłości

W skrócie: 26 stron, 23 zdjęcia, 15 kieszonek, 13 tagów, 
wszystkie możliwe UHK-i które miałam w domu i kwiatki z Rapakivi.
I powstał album na 18 urodziny. 
Miał być lekko w stylu vintage, zawierać akt urodzenia, kartę ciąży, 
szatkę ze chrztu, opaskę z rączki noworodka.
Mam nadzieję, że dorosłej już pannie się spodoba :)
Zdjęć dużo, choć nie wszystkie w dobrej jakości, bo mój aparat odmówił
 (mam nadzieję chwilowo) posłuszeństwa :/


































Po sklejeniu dochodzę do wniosku, że ręczne docinanie papierów i dziurkowanie troszkę męczy i czas na decyzję o zakupie odpowiedniego sprzętu...
Magdzie Matraszek dziękuję za cenne wskazówki!
Ubiegło tygodniowa przymusowa przerwa w scrapowaniu niniejszym zakończona :)
Siadam do klejenia!
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane słowa :*

15 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Ale się napracowałaś OMG!!!!!

anias pisze...

Albumik jest prześliczny, skrywa tyle wspaniałych pamiątek! Klimacik jest!
:*

Żyrafka pisze...

Wspaniały :) bardzo klimatyczny...:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

cudeńko!
piękny wyszedł. zazdroszcze osiemnastce

ArtMagda pisze...

świetny wyszedł! taki z charakterem i z pazurem, dzięki czarnemu akcentowi :) i ile w nim szczególików, super!

marysia pisze...

super album!! i ja zazdroszczę osiemnastce:)

jola_zola pisze...

przepiękny... ależ cudowna porcja wspomnień :)

Kasia Udalska pisze...

Ale będzie wspaniała pamiątka!! Mega jest!! :)

Wanda pisze...

fantastyczny album:)

ania.mania pisze...

Wspaniały pomysł!!! I cudne wykonanie :))) Jestem pod wieeeeelkim wrażeniem pracy i pomysłów :)

Shraddha pisze...

mój komputer dopiero się zlitował i otworzył mi Twojego bloga

a odświeżałam jak wariat, żeby to zobaczyć :)

super wyszło!!

:)

Moniś-ka pisze...

Dużo pracy włożyłaś w ten album, wyszło wspaniale, z pewnością będzie niezwykłą pamiątką:)
Pozdrawiam ciepło.

qedziorq pisze...

piękną pamiątkę stworzyłaś. i zgadzam się, ja też już mam dość robienia albumów bez gilotyny itp., duuużo czasu się traci;)

Barbara pisze...

Piękny...całe 18 lat zamknięte w takim cudownym albumie :))

Bea pisze...

Super!