czwartek, 10 października 2013

Jesienne wyzwanie

Spróbowałam opanować blejtram. Czekał na mnie pół roku, spoglądał z biurka, aż w końcu postanowiłam się nim zająć. Barwienie metodą podaną w CollageCaffe, herbatki odkładane przez koleżanki i kolegów w pracy - dziękuję! Rysunek baletnicy naszkicowałam i wycięłam z tektury na wzór tego rysunku
Sukienka, a w zasadzie paczka (profesjonalne określenie) tancerki zrobiona z torebek. Dodatki z papieru to elementy wycięte z Old Times.
A całość powstała po zainspirowaniu się zdjęciem przygotowanym przez noomiy na wyzwanie na blogu ScrapAndMe - zapraszam serdecznie do wzięcia udziału!!!





Pyłem księżycowym być na twoich stopach,
wiatrem przy twej wstążce, mlekiem w twoim kubku,
papierosem w ustach, ścieżką pośród chabrów,
ławką gdzie spoczywasz, książką, którą czytasz.

Przeszyć cię jak nitką, otoczyć jak przestwór,
być porami roku dla twych drogich oczu
i ogniem w kominku, i dachem co chroni
przed deszczem.

K.I. Gałczyński


16 komentarzy:

Kamila pisze...

niesamowity obrazek ! spódniczka baletnicy to mistrzostwo :)

sylwiitwory pisze...

No po prostu cudo :)

lucy z mazur pisze...

Jaki piękny i w dodatku "okraszony" wierszem mojego ulubionego Poety,cudo.......

Pasje Justychy pisze...

Fantastyczna kartka a sukienka wręcz genialna :D

ZUzanna pisze...

O matko jedyna... niesamowity!!

Sylwia-eR pisze...

śWIETNE- UWIELBIAM TWOJE PRACE Z DAMSKĄ GARDEROBĄ ; p

el pisze...

świetna baletnica

Craftomania pisze...

genialna praca!

ania.mania pisze...

prześliczna :)) i jeszcze ten wiersz ...:)

Muszelia pisze...

Chyba jeszcze nikt tak do cna nie wykorzystał torebek herbacianych :) Przepiękny obrazek!

Ludkasz pisze...

Och!!! Jak pięknie!!!!

maj. pisze...

Jejku, jakie piękne, cudowne, niesamowite!!!!!!!!!!

Ola (Ikemo) pisze...

Po prostu MUSIALAM do Ciebie zajrzeć i napisać Tobie jak piękna jest ta praca! Do tego spotkała mnie cudowna niespodzianka w postać pięknego wiersza, którego szukałam, żeby podarować pewnej ważnej dla mnie osobie. Dziekuje!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Oooh, uwielbiam ten tekst! A spódnica nieziemska w tej pracy :)

Anniko pisze...

naprawdę cudnie Ci to wyszło, a spódnica jak prawdziwa - taka lekka! :)

DecoArtMagda pisze...

fantastyczna ta sukienka