wtorek, 29 października 2013

Urodzinowe małe co nieco

Dzisiejszym postem zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w #25 Urodzinowym wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty! 
To już rok współtworzę z Maggie, Kreffcikiem, rosse5, anias i Francescą to miejsce, w którym sami podajecie wytyczne do kolejnych wyzwań :) 
Tym razem, to nasze DT podało wytyczne: tworzymy coś dla siebie lub coś, co uwielbiamy tworzyć.
Ja przy pomocy pasty strukturalnej, gesso, mgiełek, tuszy, przerobiłam stary kalendarz w stojaczek na biurko. Pierwszy zamysł polegał na tym, żeby zrobić okładkę i tę jasną stronę, ale w czasie klejenia, stwierdziłam, że coś błękitnego / turkusowego też musi znaleźć się w środku. 
I mam taki prezent dla siebie, zwłaszcza, że sama miałam urodziny przed tygodniem :)












Polubiłam to mediowanie ;) Wykorzystałam mój ulubiony ostatnio stempelek z 3rd Eye - Ściana z cegieł, na ostatniej stronie - papier z Makowego Pola, okienko i latarenkę z Primy, kwiatki z Rapakivi.

Zapraszam do wspólnego scrapowania na blogu 123 Scrapuj Ty!
Nagrody czekają :)


22 komentarze:

ZUzanna pisze...

o woooww!!! zachwycająca praca!!

lucy z mazur pisze...

Aż mnie zatkało z wrażenia,cudo......

AnnaT pisze...

Wszystkiego najlepszego, a prezent rewelacyjny :)

Wanda pisze...

genialna:)

Barbara pisze...

Bo czasami trzeba się rozpieszczać...bajeczna praca...okienko mnie zachwyciło :)

anias pisze...

Powtórzę się, praca jest przepiękna
(zdecydowanie muszę przejść przyspieszony kurs miximediowy:))
A nam Życzę, aby wspólna przygoda na 123..nabierała rumieńców i sprawiała nam wiele radości:)

Pasje Justychy pisze...

WOW :D Fantastyczne CUDO :D

Elwira-k pisze...

W zasadzie to nie wiem, jakich użyć słów... jestem absolutnie oczarowana!! Wspaniała praca!

angel pisze...

cudo! bardzo mi się podoba :)
i spóxnione życzenia wszystkiego najlepszego :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Ale dałaś czadu!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczna praca! Jestem zachwycona niezwykłym pomysłem i klimatem, jaki stworzyłaś :)

qedziorq pisze...

piękne!

maj. pisze...

Wyjątkowo cudne!!!!!!!!

Klaudia/Kszp pisze...

ooch, no rewelacja!

[Kasia] pisze...

Fantastycznie mediowo ;) dobrze tak zrobić coś dla siebie :)

Aggie pisze...

przepiękny pomysł, przepiękne wykonanie!

Ola (Ikemo) pisze...

Fantastyczna praca!!!

ADALIRA pisze...

Nie wiem co napisać....
MAGICZNE

Made by Hexe pisze...

perfekcyjne, to wykonanie, detale cudeńko

Smile_Art pisze...

Uwielbiam ten cytat!
Wspaniały prezent ;)

Świat na widelcu pisze...

cudne!!!!

vairatka pisze...

Ania, ależ to CUDNE!!!!!!