czwartek, 20 czerwca 2013

Bon Voyage

Zajrzyjcie dzisiaj na bloga ScrapAndMe - właśnie rozpoczyna się wyzwanie Vairatki, która zachęca do wybrania się w podróż. Praca ma się kojarzyć z podróżami, wakacjami. Ja przygotowałam małą walizeczkę. Jako główny - wybrałam arkusz SweetDream 07, który później podkolorowałam kredkami akwarelowymi i tuszami, żeby stworzyć wrażenie tekstury na walizce.






Wykorzystałam papiery: SweetDream 07, SweetDream 05,  SweetDream 08.
Pozdrawiam podróżnie :) Dzisiaj z Warszawy :)

10 komentarzy:

TworzoneWdomu pisze...

Wspaniały efekt i świetne dodatki! Bardzo mi się podoba:-)

el pisze...

o ja , z tobą to nikt już nie wygra . Genialna kartka

Karola B pisze...

co za pomysłowa kartka - walizka! jestem zachwycona:)

PaNaKo pisze...

Świetna kartka... a ta kółko klamerka !!!:)

Karmeleiro pisze...

OOO, niespotykana! Torba podróżna jak malowana :)

Miriamart pisze...

piękne :)

marysia pisze...

idealna kartka podróżnicza - no i wymyśliłaś genialne zapięcie!!!

anias pisze...

Ideał!!!! Idę jeszcze polookać :)

mała sztuka pisze...

wow jakie cudeńko slicznie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

Rękodzieło Jadzi pisze...

Przepiękna walizeczka :)