wtorek, 4 czerwca 2013

Starociowo czyli postarzanie papieru

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w #15 wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty - tym razem niszczymy, postarzamy papier. Ja to uwielbiam, coraz trudniej jest mi zrobić pracę bez poniszczeń... U mnie pudełko, które prawdopodobnie wykorzystam do przechowywania najczęściej używanych stempli. Papier poszarpałam, podarłam, pogniotłam i tuszowałam. Gdzie nie gdzie są także przeszycia.





Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)
Dziękuję za miłe komentarze pod postami weekendowymi :D

10 komentarzy:

anias pisze...

Faaajjjneeee :)
Muszę sobie takie sprawić:)

Shraddha pisze...

świetne!!

mała sztuka pisze...

rewelacyjne pozdrawiam cieplutenko

Bea pisze...

Pięknie!

Karmeleiro pisze...

Mmm, cudowny klimat ma!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudowne - takie delikatne :)

Klaudia/Kszp pisze...

super pudełko!!

ania.mania pisze...

Pudełko jest super :)) Podoba mi się niszczenie papieru w Twoim wydaniu :D

Agata Pinezkowa pisze...

no po prostu cała Ty! jest rewelacyjne, te kropki perełkowe niesamowicie dodają uroku!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudne jest!