niedziela, 16 czerwca 2013

Pozlotowych wspomnień kilka

Parę zdjęć z ubiegłej soboty... O aparacie zapominałam, więc mam tylko kilka fotek.
A zaczęło się już na przystanku tramwajowym - gdzie spotkałam między innymi Miszelkę  i Madziozę :)
Zdjęcie poniższe - od Michelle :*
W tramwaju rozpoznałam także Martę Miśkową i Angel.

Kolejny etap to warsztaty mediowe z Czekoczyną. Nachlapałyśmy ile tylko się dało ;)



A potem to już spotkania m.in. ze Shraddhą...

...oraz Kasiulą :)

Aż w końcu obrałam kurs na zakupy...

Efekty zakupowe tutaj:

A tutaj nagroda z i-kropki za męską okrągłą kartkę.

Może następnym razem będę miała więcej odwagi i zagadnę te wszystkie osoby, których prace podziwiam w sieci:) Gdzieś wsiąknęło mi zdjęcie z Anią - rosse5. A jak to się stało, że nie zrobiłam sobie zdjęcia z MaggieJustyną, Jolą i Lucy to już sama nie wiem. Wróciłam do domu po 16 godzinach tak zmęczona, że zbierałam się przez parę dni jeszcze;) Ale za to z taką ilością scrapowej energii .. :)
Ściskam gorąco wszystkie poznane i rozpoznane scraperki!

5 komentarzy:

Magda Wisiorek pisze...

Świetna relacja, a wrażenia - niezapomniane, to na pewno!! Pozdrawiam :)

anias pisze...

ach jooo..... :)

Maggie pisze...

BUZIAKIIIIIIIIIII - zdjęcie sobie w lipcu zrobimy :*

Shraddha pisze...

:*

Michelle pisze...

Bardzo miło było Cię poznać! I piękne zakupy!