wtorek, 18 czerwca 2013

Energetycznie

Ależ mam dzisiaj do pokazania energetyczną kartkę ;)
A to wszystko za sprawką Ladybug, która zaproponowała wytyczne do kolejnego wyzwania na blogu 123 Scrapuj Ty! A to wyzwanie w skrócie to ENERGIA!
Mnie energia kojarzy się ze słońcem i kolorem żółtym - stąd tyle go u mnie, jak nigdy jeszcze ;)




Z pomocą przy tworzeniu tej kartki przyszły mi nowe papiery ze Studio75 - Sunshine Love.
Klikajcie TUTAJ  i pokazujcie z czym Wam kojarzy się "energia" :)
Pozdrawiam!

4 komentarze:

anias pisze...

Jest energia jest słonecznie... teraz tylko brakuje mi ...wakacji :)
Fajne papiery , pozdrawiam :*

Izzy pisze...

Wspaniała kartka! Czuję się zainspirowana :)

Karmeleiro pisze...

Fanastyczna! i jakie kolory u Ciebie :))

Shraddha pisze...

pięknie!!! faktycznie mocno energetycznie :)