piątek, 14 czerwca 2013

Pudełko dla księżniczki

Dziś w ramach inspiracji dla ScrapAndMe przygotowałam pudełko dla dziewczynki. 
 W roli głównej tęczowa - cieniowana wstążeczka, która genialnie daje się układać, więc postanowiłam to wykorzystać i zrobić całą masę zakładek wokół serduszkowego wieczka. Kokardkę zawiązałam na małym tagu, na którym można wpisać imię właścicielki.





Wykorzystane materiały to: piękna wstążka vintage cieniowana, papiery SweetDream 03, SweetDream 04, a mały tagi motylki  pochodzą z arkusza z elementami do samodzielnego wycinania SweetDream 08.
Pozdrawiam weekendowo :*

5 komentarzy:

Bea pisze...

słodkie!

Aga pisze...

przesliczne

Tenshi pisze...

Nawet nie pokazuję córci, bo zaraz by mnie prosiła o podobne! ;) Jest przesłodkie!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Ta falbanka mnie urzekła :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Piękne pudełeczko, księżniczka musi być dumna :)