środa, 12 czerwca 2013

Czekolada z chili

Kolejny miesiąc i kolejna wymiana tagów w kawiarni Collage Caffe - tym razem Pinezkowa zastrzeliła nas czekoladą z chili... Powiem krótko: łatwo nie było. Poświęciłam się... kupiłam nawet czekoladę wymienioną, żeby smak mnie zainspirował. I co? I doszłam do krótkiego wniosku: 
"I never met chocolate I didn't like"
(cytat podobnie jak w tagu herbacianym pochodzi ze Star Treka  - Next Generation)







Czekolada na tagu mniej smakowita niż ta w rzeczywistości - z pasty strukturalnej, akrylówek i glossy accents.
Grafikę znalazłam TUTAJ

6 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

wow, czekolada wygląda niesamowicie! Jak i cały tag :)

anias pisze...

mniam ♥ czekoladka..... nieee! od wczoraj ograniczam słodycze!!
Cudny tag!

Aka pisze...

Dzięki Babki :) Ania - ja też od wczoraj - dziś chęć na czekoladę zastąpiłam jogurtem naturalnym z otrębami i truskawkami ;)

Agata Pinezkowa pisze...

jak to - mniej smakowita? oczywiście, że smakowita wyszła :D z lekką nutką pikanterii :D
ps. ja sama miałam problem z tym tematem i plułam sobie w brodę, co też ja najlepszego uczyniłam :D

Bea pisze...

Pysznie!

lucy z mazur pisze...

Cudo!!!!!