niedziela, 30 czerwca 2013

Weekend z ATC

W weekend postanowiłam zrobić coś dla siebie, a pomysł co to będzie, podsunęły mi Scrapujące Polki.
Trwa u nich właśnie weekendowe Portal Party z Działem ATC.
Pierwszy ateciak powstał na wyzwanie ekspresowe #35 - Shadowboxowe ATC; należało stworzyć ATC z shadowboxem i z użyciem motywu kwiatowego. Przygotowałam małą ramkę botaniczną z wykorzystaniem pięknych motylków z papieru Graphic45 "Butterfly Specifics".



Na tym zdjęciu widać odbijające się światło od folii "udającej" szybkę ;)

Drugie ATC zrobiłam wg wytycznych wyzwania ekspresowego #37 - Strukturalne tło: należało zrobić strukturalne tło przy pomocy wybranego medium (u mnie to pasta strukturalna) i umieścić przynajmniej jedną literkę T lub przedmiot zaczynający się właśnie na tę literę. Wykorzystany papier to Kolekcja LADIES DIARY "Garden Stroll".


Dziękuję za odwiedziny :*

7 komentarzy:

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Świetne ATC zwłaszcza pierwsze!

Sylwia-eR pisze...

Obłędne prace- pierwsza to jak gablota z motylami a druga jak slicznie babska- może masz podwójne ; )?

lucy z mazur pisze...

Piękne prace,bardzo mi się ramka podoba,ale ATC też cudne

Peninia / Gosia pisze...

Fantastyczne prace!Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
Peninia*
♥♥♥

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

To pierwsze - niebywale piękne maleństwo!

Majerczak Sylwia pisze...

Motylki cudnie wyglądają, pozdrawiam

Rękodzieło Jadzi pisze...

Przecudne, jestem pod wrażeniem :)