czwartek, 27 czerwca 2013

Kumulacja pudełek

Trzynaście dla nauczycieli.
Dla Pań - z papierów Galerii Papieru, dla Panów - z UHK'ów. 
Birety i dyplomy w wersji mini kleiłam własnoręcznie. Buttony - znajdziecie w Lemoncraft.
Digi stempelki autorstwa Jolagg i Novinka - dziękuję!







Wiem, wiem, ścianki się lekko nie schodzą - następnym razem dam trzy warstwy papieru...
Tydzień tu nie zaglądałam, za to mam sporo do pokazywania w najbliższych dniach :) Na razie postanowienie mam - zrobić coś koniecznie dla siebie i to w pojedynczym egzemplarzu ;)
Pięknie dziękuję za Wasze fantastyczne komentarze pod poprzednim postem - z "tanecznym" tagiem!
ps. Mam wreszcie BS-a :) pewnie jedna z ostatnich prac, do których wszystko wycinam nożyczkami :)

16 komentarzy:

Ilona Zbieg pisze...

wow jestem pod ogromnym wrazeniem ilości

super
:)

ZUzanna pisze...

Pudełka piękne. A zdjęcia -REWELACJA!

anias pisze...

Wow! Piękne boxiki :)
Prawdziwe hand made!!!
Jak to przeżyłaś? ja jak robię czegoś więcej niż trzy sztuki - irytuję się z lekka :)
Jeszcze raz gratuluje zakupu- oby dobrze ci się wycinało i kasy dużo życzę na następne ...wykrojniki :):*

Izzy pisze...

Przepiękne są!

Aka pisze...

Aniu - ostatni tydzień robiłam wszystko albo razy 13, albo razy 60, albo razy 3 lub razy 4... Dziś nic nie kleję, a w weekend tylko pojedynczo!!! ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Że tak powiem..... aaaale ładne buttony ;-)
A tak poważnie - podziwiam ilość, eleganckie wykonanie i cierpliwość :-)

Justyna Krzyżak pisze...

chylę czoła i podziwiam:)

Bea pisze...

się naprodukowałaś!!! piękna robota!

Barbara pisze...

Ilośc mnie powaliła,wykonanie jeszcze bardziej-super!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

To już manofaktura!Pozdrawiam

Szydełkiem w oko :) pisze...

ale cudna produkcja :)

Kartkownia pisze...

Jestem nauczycielką i uważam, że takie podarki cieszą najbardziej! Produkcja boxików piękna, musiałaś się napracować, efekt super! :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

O kurcze jaka kumulacja i jakie śliczne :)pozdrawiam

el pisze...

ale wysyp jestem w szoku

el pisze...

ale ich dużo

Daga pisze...

Fantastyczne!!! I jaka cudowna pamiatka! A praca... szacun....